donderdag 20 februari 2014

zwart-wit


Bedankt voor alle reactie op mijn vorige kaart! Het is duidelijk dat het toch echt een kaart voor een jongetje is. Toch fijn dat er wat meer mensen op deze manier mee kunnen kijken.

Vandaag een mannenkaart. De basis is zwart papier, daarop grijs papier en daarop het witte. Het borduurpatroon heb ik gedeeltelijk aangepast. Het patroon was voor een vierkante kaart, dus het was even een puzzel om hem goed door te laten lopen. Ook heb ik het blauwe er zelf bij bedacht.
Op de kaart een stempel in een 'lijstje', ingekleurd met aquamarkers. En als laatste de letters.
Ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden!?

Met deze kaart wil ik mee doen met de volgende challenges:
fadengrafik alles mag
nadiá's challengeblog borduren en een stempel

Groetjes,
Joanne

10 opmerkingen:

  1. Ha Joanne,
    ik vind je kaart heel mooi. Dat je zo mooi kan borduren! EN de stempel is heel leuk erbij in zwart /wit.
    Zaterdag ga ik inderdaad niet naar Dora. De beurs krijgt even voorrang.
    Maar ik wens je heel veel plezier. Volgens mij komt een oud collega (ex-collega?) van mij ook. Dora is een schat, en ze verwent je, dus je zal vast een heel leuke en gezellige dag hebben. En je ziet eens wat echte mensen achter de blogs....
    Veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie geborduurde kaart heb je gemaakt, en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    je kaartje is weer leuk gemaakt, mooi geborduurd, lief stempeltje..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart Joanna en zo prachtig geborduurd.
    bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleurtjes heb je voor deze kaart gebruikt....schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi is je kaart geworden ,een prachtig borduurpatroon heb je gebruikt bedankt voor je deelname bij nadia's en succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine ganz süße Karte hast du gestaltet.
    Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge.
    lg NAdja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart en je hebt goed je best gedaan op het borduur werkje. Leuk dat je mee doet bij Nadia's gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart.Wat een leuke digi. Heel mooi gemaakt en geborduurd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb jij er een werk van gemaakt zeg en wat is die rand superleuk geworden. Fijn dat je meedoet met de challenge van Nadia. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!