maandag 3 februari 2014

mannen(winter)kaart


Vandaag een mannen-winterkaart! Lag er maar eens een lekker pak sneeuw!
Bij het hobbyjournaal loopt een challenge voor een mannenkaart en daar wil ik deze kaart aan mee laten doen.

Afgelopen zaterdag ben ik naar het hobbyfestijn in Steenwijk geweest. Nou je kwam binnen en zag de laatste kraam al staan (zo klein). Maar het was ook heerlijk rustig, dus best eens lekker om naar zo'n beurs te gaan. Ik heb mijn voorraad papier en enveloppen weer aangevuld. Verder nog stempels die je op een hele leuke manier kunt gebruiken, maar dat zien jullie vanzelf op mijn blog verschijnen!
En er stond een meneer met allemaal gevulde tassen voor 10 euro (t.w.v. 60 euro?) en dat was zo leuk om te kopen en vooral om uit te pakken. Er zitten mooie spullen in en dingen waar ik even over na moet denken hoe ik ze ga gebruiken. Maar mijn 10 euro zeker waard!

Ik ben heel hard aan het denken over een valentijnskaart want er lopen veel challenges met dit thema. Mijn tafeltje vol met spullen en nu maar hopen dat er iets moois uitkomt!
Jullie zien het van de week vanzelf verschijnen!

groetjes,
Joanne

10 opmerkingen:

  1. Een hele mooie mannenkaart Joanne en die tas is zeker een koopje, leuk zo'n verrassingstas, ben benieuwd naar je valentijnskaart, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. En nu nog sneeuw? Als het aan je kaart ligt wel. Leuk zo'n verrassingskaart. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart en zo leuk dat oranje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende mannenkaart. Hele mooie lay-out. Met prachtige details en een pyramide plaatje. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jonne,
    klinkt wel gezellig, ook al was de beurs erg klein. EN die tas, dat zijn de leuke meevallers dan. Je hebt je mooi laten verrassen.
    Dit kaartje is ook weer helemaal leuk! Als je als man in de winter jarig bent heel toepasselijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mannenkaartje Joanne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw meid wat een gave kaart heb je weer gemaakt!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt Joanne, dat ziet er goed uit met die sneeuw. Lijkt me heerlijk maar dan ook met een lekker zonnetje erbij! Wat leuk dat je naar de beurs bent geweest en dat het zo rustig was, heeft zeker z'n voordelen. Spannend hoor om zo'n verrassingstas te kopen, leuk om thuis alles te ontdekken. Er zijn zeker veel challenges met het thema valentijn. Heerlijk uitleven met hartjes en zo!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig mannenkaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!