donderdag 6 februari 2014

valentijn



Hallo medebloggers,

Bedankt voor alle leuke reacties weer!

Vandaag mijn valentijnskaart... Hij is totaal niet geworden wat ik in eerste instantie in  gedachten had. Vaak heb ik een idee in mijn hoofd en dan ga ik dat maken, meestal komen daar wel weer wat nieuwe ideeen bij. Maar deze kaart is eigenlijk begonnen met het borduurpatroon. Ik had een schattig 3D-plaatje klaargelegd...maar dat werd hem dus niet. En elke keer kwamen er weer nieuwe dingen bij.

De basis van deze kaart is blauw papier en daarop wit papier, beiden afgerond met een billenpons. Aan de rechterkant het borduurpatroon. Uit het witte papier heb ik een cirkel gestanst en op het blauwe papier mijn net gekochte 'precision clear stamp' gebruikt. Dit is een stervormig clearblok met een driehoekig clearblokje die in de punten van de ster past. Hierop kun je dan een stempel plakken en zoals je op de kaart ziet heel mooi rond woorden stempelen. Echt een leuke uitvinding!
De stempel is ingekleurd met aquamarkers. En rond de cirkel heb ik allemaal kleine kraaltjes gestikt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Ik ben zelf niet super tevreden.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
 ons borduurkaartenblog liefde en rood garen

Groetjes,
Joanne

17 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,
    Dat heb ik ook heel vaak, dat de kaart niet wordt wat je in gedachten had.
    Als je uiteindelijk maar tevreden bent, daar gaat het om.
    Ik vind je kaart leuk!
    Fijne dag,
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje ziet er heel leuk uit Joanne.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    Dat gebeurt bij mij ook heel vaak, dat ik iets in gedachten heb en dat het dan totaal iets anders wordt, maar je kaartje is leuk geworden, mooi borduurwerk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart toch wel geslaagd hoor Joanne, je hebt alles wel leuk bij elkaar gezocht, mooi geborduurd, een lief plaatje en de kraaltjes zij er héél leuk bij.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog en aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi Joanne, en ik herken dat gevoel dat je iets in je gedachten heb en het lukt van geen kanten en komt er iets heel anders uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart heel leuk geworden hoor Joanne, je hebt hem weer prachtig geborduurd! Ook de afwerking is top. Leuk dat je weer gezellig meedoet bij Ons borduurkaartenblog maar ook bij de Fadengrafik en KIC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart. prachtig geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne

    Prachtig is je kaart met dit mooie borduurpatroon en die kraaltjes om de cirkel heen maakt het helemaal af, heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo herkenbaar Joanne, bij mij worden de kaarten meestal ook anders dan ik van te voren in gedachten had haha. Gek is dat hè. Ik moet zeggen dat het wel een prachtige kaart is geworden inclusief een knap staaltje borduurwerk! Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, leuk dat je meedoet bij EHI, veel succes. Groetjes Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joanne,

    Ik zie dat jij in Harderwijk woont, ga je morgen ook naar t beursje van Gerda's hobbyshop in Harderwijk? Wie weet zien we elkaar nog...

    Maar goed, ik kom hier voor mijn kaartje dus stop ik met geklets over de andere dingen, hihi ;) Je kaartje is prachtig geworden, ookal is die heel anders geworden dan dat je van te voren dacht. Schitterend al die geborduurde kraaltjes om het plaatje... Het ziet er als totaalplaatje helemaal tiptop uit! Je kaartje zou zo de winnaar kunnen zijn... Dankjewel voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog!

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart. Prachtig geborduurd met een leuk plaatje en prachtige details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart. Prachtig geborduurd met een leuk plaatje en prachtige details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke kaart, die heb je mooi gemaakt !

    Leuk ook dat je meedoet met de Challenge bij EHI ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eine sehr schöne KArte hast du gestaltet. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge.
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Joanne. Wat een leuke, lieve kaart Heel mooi gemaakt. Leuk patroon. Bedankt voor het meedoen bij de uitdaging van ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje dt-lid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart :)
    Dank je wel voor je deelname aan de fadengrafik-challenge.

    groetje Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!