maandag 10 februari 2014

hele leuke kaart om te maken!



Hoi hoi,

Wat heb ik weer genoten van jullie reacties! Thanks!

Vandaag een kaart die ik heb gemaakt voor de challenge bij krea2day waar we ook deze maand weer een super gaaf patroon voor een kaart kregen!
Ik heb er een echte zomerkaart van gemaakt. Ik vind die plaatjes met uiltjes zo schattig en vrolijk!
Het dp is van action. De roosjes heb ik zelfgemaakt.
Bij nadia´s challengeblog wordt gevraagd om zelfgemaakte bloemen en 3D, dus daar ga ik deze kaart ook aan mee laten doen.

Voor de mensen die het zich af vragen...deze kaart kun je ook gewoon versturen. Je kunt de 2 stroken loshalen en dan gewoon plat versturen waarna de kaart weer in elkaar gezet kan worden.

Ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

groetjes,
Joanne

16 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig. Mooie kleuren en die uiltjes zijn erg leuk. Bloemen moooi gemaakt.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    Knappe prestatie om deze kaart te maken, ik heb de tekening ook gezien, wat een klus..Je hebt er iets moois van gemaakt, mooie combinatie van papier en uiltjes, super de roosjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is gaaf zeg en je hebt er een mooi model van gemaakt, toppie ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuke kaart Joanne, vrolijke kleuren, kan niet stuk wat mij betreft, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een prachtige kaart en zo kleurrijk schitterende roosjes heb je gemaakt Joanne.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,
    wat ene heerlijke zomerse kaart laat je zien! Ik vind hem helemaal leuk. Zag het model ook al bij Krea2day en de uitgewerkte kaarten daar. Heel erg leuk model.
    Jij ook een fijn weekend gehad? Ik hoor het wel ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fleurig kaartje heb je gemaakt.
    Een heel leuk model.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne

    Wat een leuk model en super vrolijk is je kaartje, je word er gewoon blij van.
    Fijn dat je plat kan versturen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Joanne!! Apart model maar erg leuk.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kei leuk gemaakt, lekker vrolijk. Het modelletje is zó gaaf.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke en vrolijke kaart Joanne. Grappig dit is de vierde in dit model die ik vandaag voorbij zie komen terwijl ik dit model eerst nog nooit gezien had. Heel fris in deze vrolijke kleurtjes, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart Joanne, ik word er helemaal vrolijk van, super gemaakt zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke en kleurrijke kaart heb je gemaakt en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind je kaart erg mooi en mooie bloemen er op . Leuk dat je mee doet bij Nadia's Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kleurrijke kaart heb je gemaakt bedankt voor je deelname bij nadia's en succes

    groetjes Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou je missie is geslaagd. Mooie vrolijke kaart en model ook. En supermooie en lieve bloementjes. Fijn dat je meedoet met de challenge van Nadia. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!