maandag 17 februari 2014

jongen of meisje?




Hallo blogvolgers!

Leuk dat jullie mijn creatie weer komen bewonderen.
Vandaag een baby kaart in de vorm van een criss cross kaart.

Volgens mij is de kaart wel aardig duidelijk. Het sterretjes papier is van action, daar wordt het verkocht als postpapier, maar ik vind het als dp zo leuk!
Het plaatje van de zebra met vogel is van behang wat ik in 3D heb opgewerkt.
En dan nog een beetje uitleg over de laatste foto. Het hartje is zelf geborduurd. Een tijdje terug kwam ik bij de drogist voor een paar euro een borduurpakket tegen met allemaal kleine patroontjes (5 bij 5 cm.). Het zag er leuk uit en dan gaan bij mij gelijk de radartjes werken. Dus ben ik nu allemaal kleine lapjes aan het borduren die ik dan weer op kaarten wil verwerken.
Ik vind het effect erg leuk!

Tja...en nu mij vraag. Kan deze kaart als babykaart voor een jongen en meisje??
Ik had de kaart in gedachten voor een jongetje gemaakt.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
een hoop inspiratiechallenge geen tekst op je kaart

groetjes,
Joanne

11 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,
    wat een gaaf kaartje! Leuk, he, dat model? Ik heb er nu een paar gemaakt en vind ze erg leuk. Jouw uitwerking s ook erg mooi en dat borduurseltje is ook lief, zeg!
    Dank je voor het meedoen bij EHI!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    Je hebt een prachtige criss-cross kaart gemaakt, ook het borduurtje is super, ik vind het wel een echte jongenskaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Joanne,

    Leuke kaart hoor, dat geborduurde hartje erin is errug leuk!!!!
    Ik vind het wel een jongens baby kaart!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superlief en schitterend kaartje Joanne, ik vind hem prachtig. Ik zou het ook voor een jongenskaart door laten gaan, maar kan ook als meisjeskaartje vind ik.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en vrolijk kaartje is het zeg. Ja dat heb ik soms ook, dat je van alles wilt en dat er dan van alles door je hoofd schiet. Volgens mij kan deze kaart ook wel voor een meisje, hoe het maar uitkomt toch. Groetjes, nelleken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt. Met prachtige details en lekker vrolijk. Ik zou hem ook als jongenskaart gebruiken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje....heel vrolijk.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Joanne, vind het model ook leuk!
    Goede kleuren heb je ook bij elkaar gekozen, ik wordt er gelijk vrolijk van, haha.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vrolijk kaartje, gezellig dat je meedoet aan de challenge bij KIC.
    groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke leuke mooie kaart heb je gemaakt!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Heel erg leuk! Groetjes mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!