zaterdag 1 februari 2014

weer eens iets anders


Wat een leuke reacties weer op mijn kaart! Thanks!!
De laatste tijd heb ik veel kaarten gemaakt, dus ook vandaag nog even iets plaatsen.

Dit is echt zo'n 'even niet nadenken, met wel een mooi resultaat kaart'.
Dus een beetje knippen, plakken en mijn eigen twist eraan geven. Als ik soms even geen inspiratie heb, vind ik het heerlijk om even een kaart met een voorbeeld te maken.

Vanmiddag ga ik onverwachts naar een hobbybeurs in Steenwijk, even verjaardagsgeld uitgeven ;-)!

Een fijn weekend en tot blogs!

groetjes,
Joanne

8 opmerkingen:

  1. Dat is de kunst he om er je eigen draai aan te geven. Mooie kaart geworden. Veel plezier vanmiddag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden en knap gedaan.
    Veel plezier vanmiddag!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow prachtige kaart Joanne. Nou ik vind dit helemaal geen "niet nadenken kaart" , althans ik zou er wel over na moeten denken, hihi.
    Echt heel mooi gemaakt en mooi zo met die prachtige kleuren.
    Fijne dag,
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje heel erg leuk....en het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn!
    Veel plezier op de hobbybeurs.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo joanne
    Prachtige kaart heb je gemaakt, de kleuren staan super bij elkaar.
    Dat gaat je weer centjes kosten vanmiddag, veel plezier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Joanne, supermooi. Hoop dat je veel leuke aankopen hebt kunnen doen vandaag, altijd leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    wat leuk om onverwachts naar en hobbybeurs in Steenwijk te gaan. Heb je je verjaardagsgeld nog uit kunnen geven? Ben benieuwd of je nog iets leuks gekocht hebt.
    Je kaart is heel mooi. Je schrijft alsof je dat zo even doet, knap!!
    Groetjes en een fijne zondag.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!