woensdag 12 februari 2014

borduren en parels


Wat een hoop enthousiaste reacties op mijn laatste kaart.
Hij is dan ook wel geweldig ;-). Ik ben toch wel een beetje trots op het resultaat van die kaart :-)!

Vandaag een totaal andere kaart. Speciaal gemaakt voor de challenge van een hoop inspiratie borduurkaarten , hier wordt gevraagd om borduurwerk en parels. Nou dat is helemaal gelukt.
Het borduurpatroon is van Sjaak van Went, uit hobbyjournaal 107. Eigenlijk is de hele kaart rechtstreeks 'gejat' uit het hobbyjournaal. Even een makkelijk, niet nadenk, kaartje tussendoor!

Fijne dag!

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. prachtige borduurkaart met mooie kleuren en bedankt voor je deelname bij EHi borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    Dat is niet jatten dat heet -liften- en als je het er bij zet, dan mag het hoor..ik vind je kaartje leuk, prachtig geborduurd en een mooi plaatje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart schitterend Joanne, supermooi is die geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mooie stijlvolle kaart. Dank je voor het meedoen bij EHI-b. groetjes Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt....super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart. Mooie kleuren En prachtig geborduurd.
    Je kaart is een plaatje om te zien. Ook je vorige kaart is schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart SUPER mooi!!!bedankt dat je meedoet bij EHI-borduurkaartenblog!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi joanne. Wat een prachtige kaart. Bedankt voor het meedoen bij de EHI borduurblog. Groeten Trijntje Dt -lid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!