dinsdag 20 maart 2018

vliegtuig


Afgelopen weekend zijn wij weggeweest met mijn broer, zussen en aanhang. 
Het was heel gezellig. Helaas kost het de nodige energie, maar mijn week is leeg dus ik heb de tijd om bij te komen.

Toen ik de nieuwe challenge bij de egel zag kreeg ik gelijk inspiratie. Dus ik ben even in mijn hobbyhok gedoken. Als basis een blauwe kaart, daarop dp met de wolkjes en papieren vliegtuigjes verhoogd opgeplakt. Hier een sleuf uit gestanst waardoor het vliegtuig kan bewegen. Een wereldbol en woord 'feest' en klaar is ie.
Ik vind het een geslaagde kaart!

Morgen ben ik er met de reminder voor Cheerful sketches.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

11 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart. Staat ook nog op mijn lijstje om te doen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Joanne.....helemaal in stijl!
    Groetjes en doe lekker rustig aan,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart weer.

    Fijne dag , geniet van het zonnetje als dat kan
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart !!!!
    En tja, zo kan het ook een vliegtuig heeft ook vleugels !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sliderkaart,Joanne.De wereldbol is ook erg leuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat het vliegtuig echt 'vliegen' kan!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke kaar Joanne,
    met vleugels en kan zelfs vliegen!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi idee met het vliegtuig
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf gedaan en een originele verwerking van de opdracht. Groetjes. Nelleke. Fijn dat je met de uitdaging mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Joanne!! Ook deze heeft wings! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    EN leuk, net als wij zo'n weekend met broers en zussen etc. Inderdaad altijd wel vermoeiend. Fijn dat je niet zo'n drukke week hebt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Heel gaaf dat je meedoet met onze '#54e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!