donderdag 29 maart 2018

kerst


Vandaag ben ik er met een kerstkaart. Zo af en toe maak ik die ook nog... Ik zou er eigenlijk meer mee aan de slag moeten gaan.

Je zou het misschien niet zeggen maar dit is een bijna kant en k(l)aartjes.
Ik zal het origineel even laten zien.


Zoals jullie zien heb ik het papier, het plaatje en de tekst gebruikt.
Leuk om jezelf uit te dagen om iets totaal anders te maken.

Deze kaart laat ik ook meedoen met het lieve kerstelfje bij de egel.

Fijne dag!

lieve groet,
Joanne

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kant en k(l)aart. Dat zou je niet zeggen inderdaad. Hij is geweldig.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan Joanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, daar heb je een leuke kaart mee gemaakt!
    Hartstikke bedankt voor je prachtige verjaarskaart. Hij staat te pronken op de kast!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van jou is 100 x leuker Joanne, super gedaan!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje Joanne, mooi bijna kant en k(l)aartjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er iets moois van gemaakt,Joanne.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zoals je dit woord versierd hebt Joanne. Dat elfje is een dotje.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is echt wel helemaal anders, wat een gave kerstkaart Joanne,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw!!! Dit heb je zó gaaf gedaan. Ik herken het origineel bijn a niet meer terug.
    Super leuk dat je de uitdaging weer nebt aan gegeaan.

    -xies- Renate.
    https://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi lieftallig elfje! Mooi op die KERST-kaart!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kerstkaartje Joanne...zo mooi in deze tekstvorm...

    bedankt voor je mooie kaartje..heb je zojuist ook een mailtje gestuurd

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kerst Joanne leuk bedacht met het papier. Ik vond je kaart vanhieronder ook erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kerstkaart. Je hebt er een mooie eigen draai aan gegeven.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje!
    Lieve groetjes en fijne Paasdagen,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kerstkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!