maandag 5 maart 2018

Tulpen


Wat een leuke challenges zijn er gestart. Ik kijk altijd even in mijn map met nog niet geplaatste kaarten of daar iets bij zit. Het lukt mij niet om aan alle challenges mee te doen. 
Maar met deze kaart, die ik tijden terug al heb gemaakt, kan ik meedoen aan de challenge bij 2sistersontheblog. Genoeg tulpen.

Mijn man heb ik gisteren weer op kunnen halen na een heerlijke skivakantie.
Jammer dat hij vandaag gelijk weer aan het werk moest.
Ik ben de week goed doorgekomen. Alleen de laatste dagen duurden erg lang...

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Ik ga vandaag direct een bos tulpen kopen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig en fleurig kaartje Joanne....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje Joanne, echt voorjaar.
    Ik ben gek op tulpen en koop ze heel veel.
    Tja, die laatste dagen, ik ken het. Mijn man ging een paar keer naar Afrika voor 3 weken en dan die laatste drie dagen, vreselijk kwamen bijna niet om.
    Maar ik heb het overleefd, net als jij nu. En fijn dat hij het mooi heeft gehad.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi tulpenkaartje, Joanne.
    En fijn voor je dat manlief weer heelhuids terug is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie voorjaarskaart.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijke voorjaarskaart heb je om te showen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorjaarskaart,Joanne.Leuke,frisse kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en vrolijke kaart, gezellig met de bos tulpen.
    Net thuis en dan weer aan 't werk, hoop dat het een geslaagde skivakantie was,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke, vrolijke kaart!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heelijk ....lente !!!
    Mooi !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk voorjaarskaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vandaag was het al zó lekker buiten maar bij jou is het écht lente! Alleen zijn is niks aan hè, geniet nu maar lekker!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw fleurige kaart past perfect bij het mooie voorjaarsweer vandaag Joanne. Geniet maar van het feit dat je mannetje nu weer thuis is ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk lente kaartje heb je gemaakt! Wat een verschil hè, met vorige week! De voorjaarsvakantie is kort, he? Zo'n weekje is zo maar voorbij. En ook al is het een werkweek, 's avonds ben je toch gezellig weer samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd handig als je nog wat kaartjes in voorraad hebt. Een heel leuk voorjaarskaartje!
    Leuk dat je meedoet met 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk voorjaarskaartje met tulpen. Vrolijke kleuren !
    Fijn dat je man weer thuis is na een fijne skivakantie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!