maandag 26 maart 2018

'n bossie tulpen


Vorige week heb ik wat plaatjes zitten inkleuren. Voor DT-werk moest ik aan de slag en omdat ik zo lekker bezig was heb ik er nog wat extra ingekleurd.
Ik heb zoveel zin om weer lekker buiten te kunnen leven, maar helaas moeten we nog even geduld hebben. Daarom laat ik het voorjaar op deze kaart zien.

De sketch is van creative sketchy girls. Het gezellige dp is van action. Omdat Tilda zo lief met een paar tulpen staat heb ik nog 'n bossie tulpen gemaakt.
Ik word er vrolijk van! Jullie ook?

Groetjes, Joanne

13 opmerkingen:

  1. écht een vrolijke lentekaart, mooi ingekleurd en ook je papiertjes zijn super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bossie tulpen...en de kaart is ook leuk met mooi kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super vrolijk kaartje,heerlijk die kleurtjes...
    Ja laat het voorjaar maar komen hoor.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele lieve fleurige kaart geworden Joanne. Mooi ingekleurd en die bos tulpen is helemaal top gemaakt vind ik. Een kaart waar je zeker blij van wordt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, wat een leuke kaart heb je gemaakt
    Wat een vrolijke kleuren
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is ontzettend vrolijk! Straks lekker weer naar buiten, heb ik ook zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie fleurige lentekaart,Joanne.Leuk gedaan met het strikje bij het bosje tulpen.Lieve digi en mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en vrolijke lentekaart, wat leuk dat bosje tulpen. Mooie kaart met de digi van Dora. Prachtige vlinderkaart met de mooie borduursel ernaast.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word er zeker vrolijk van, van deze mooie kaart! Helemaal nu het zo regent buiten. Mooi ingekleurd en lekker zomerse kleuren heb je gebruikt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie vrolijke voorjaarskaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk. Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. Succes. groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooi kaartje
    gave kleuren combinatie
    bedankt voor het mee doen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe kaart! Mooi met al die tulpen, zelfs op je achtergrondpapier!
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge!
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!