zondag 18 maart 2018

reminder KIC


Is het geen lieve kaart?
Bij KIC is deze maand de uitdaging om zelf een achtergrond te maken.

In eerste instantie wilde ik met inkt aan de gang.... Maar ik wilde toch iets anders maken en laten zien dat je ook op een andere manier een achtergrond kunt maken.
Daarom deze achtergrond gemaakt met naald en draad.
Daarop een vlinder met garen en dots.

Er zijn heel veel dames die mooie achtergronden maken....dus doen jullie mee?
Jullie kunnen je kaart in het album zetten op de facebook van KIC.

Fijne zondag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

12 opmerkingen:

  1. Wat een werk Joanne. Wel heel mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Joanne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi !!!
    Prachtig die achtergrond !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Joanne, hele leuke achtergrond en ook je vlinder is prachtig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Joanne
    Fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Joanne!
    Ik heb nog wat rondgekeken op je blog en zag dat ik heel wat moois gemist heb tijdens mijn afwezigheid.
    Bedankt voor je lieve blogberichtje!
    Live groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend zoals je die achtergrond hebt gemaakt Joanne. Ik vind het een mooie romantische kaart, heel fijntjes gemaakt..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Heel leuk met de geborduurde achtergrond
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart,Joanne.Prachtige vlinder.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!