dinsdag 28 maart 2017

veren en vogel


Deze kaart zag er in mijn hoofd heel mooi uit, maar is toch een beetje anders uitgevallen dan gedacht.
Ik weet niet of het door de embossing komt of door de kleur van de vogel vooraan.

Het is in ieder geval een vogel kaart. Ik heb een embossingfolder met vogels gebruikt, veren gestempeld, een vogel gestempeld en uitgeknipt. En als je goed kijkt zie je aan het strikje veertjes hangen.

Straks eerst even wat poetsen en vanmiddag met een borduurwerkje in de zon!

fijne dag!

groetjes,
Joanne

8 opmerkingen:

  1. De vogel is niet zo duidelijk, je had misschien beter een feller kleurtje genomen, maar de rest komt wel mooi uit.
    Ach 't kan niet altijd het beste van 't beste zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Carla al zegt, de vogel had misschien wat feller van kleur gemogen, dan was hij er wat meer uitgesprongen (misschien nog eentje er overheen 3D-ën...want het kaartje op zich is heel mooi!
    Bedankt voor het mooie kaartje wat je voor mijn verjaardag hebt gestuurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi hoor!

    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms heb je een idee in je hoofd, maar lukt het niet om dat ten uitvoer te brengen. Het wordt dat toch weer anders hè!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat is wel herkenbaar hoor. Gebeurt mij zo vaak!! Het is erg leuk met de vogel en de veren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk ook de vogel Joanne....maar je kaart is erg leuk hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige gestempelde kaart Joanne, mooie materialen gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Joanne.Ik denk ook de vogel in een meer sprekende kleur dan komt hij meer tot zijn recht en krijg je weer een ander effect.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!