zondag 12 maart 2017

liftchallenge


pfff, wat een uitdaging is de liftchallenge...
Ik kon niet echt op ideeen komen en vind hem gewoon lastig.
Maar wel leuk om uit te proberen. Ik wist helemaal niet dat je mica ook door de embossing kon halen. Ik heb gekozen voor een strakke embossing en er vervolgens een mannen/klus kaart van te maken.
helaas kreeg ik hem niet goed op de foto. Nu bedenk ik dat ik hem misschien op een donkere achtergrond moeten doen.

Fijne zondag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

20 opmerkingen:

  1. IK vind het ook geen makkelijke uitdaging maar jouw kaart is goed gelukt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer! mooi ook die sleutel en schroeven-stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi stoer kaartje Joanne,leuk gemaakt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere kaart!
    Ik wist dat ook niet van de mica, maar heel leuk effect hoor.
    Leuk gedaan!
    Groetjes en fijne zondag, Crealinetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een stoere mannenkaart heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je uitdaging met het mica is prachtig geworden Joanne, gaaf geheel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, deze uitdaging is echt een uitdaging! Je hebt het maar mooi voor elkaar gekregen! Mooie mannenkaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een hele mooie lift gemaakt !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke en originele lift heb je gemaakt Joanne,
    heel mooi geworden!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joanne :) kwam je blog tegen en zag dat je in Harderwijk woont, ik woon in Ermelo dus praktisch buren 😉 Ben je gelijk gaan volgen ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat leuk gedaan Joanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie lftkaart, Joanne.Superleuke mannenkaart geworden.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er een super leuke mannenkaart van gemaakt.
    Tof gedaan Joanne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het een prachtige en lekker stoere lift, mooi gedaan Joanne! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ondanks dat je het een uitdaging vond is het het een hele gave kaart geworden. Mooi die stoere embossing past helemaal bij het plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wist het ook niet, dat je mica kunt embossen :)
    je kaart is erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart is het geworden, Joanne! Lekker stoer :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is je toch gelukt! Grappig effect dat embossen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een leuke, stoer lift geworden. Mooi gedaan, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!