vrijdag 3 maart 2017

boekvouwen


Vandaag ben ik er weer met het resultaat van een knutseldag!!
Gisteren ook al wat gedaan...Wat heerlijk om zo lekker bezig te zijn.
Dit keer iets anders dan een kaart. > boekvouwen<.
Een tijd terug zag ik het voorbij komen op pinterest geloof ik en het zag er zo gaaf uit.
Dus ben ik op onderzoek uitgegaan.
Uiteindelijk heb ik mijn broertje gevraagd of hij n.a.v. een filmpje op youtube een template (=patroon) voor mij wilde maken in photo shop. Als ICT-docent gaat dat hem makkelijk af.

En dan begin je met vouwen in een boek en zo zie je dan, in dit geval, een hart ontstaan.
Het rode wat je aan de randen ziet is de kaft van het boek. In de binnenkant heb ik aan beide kanten dp geplakt.
Het geheel heb ik een beetje bij elkaar gebracht door een lint. Bovenop bloemen met stansen en stempels van action en nog wat parels.

Ik ben er wel trots op en hij staat heel leuk in de kast.

Een fijn weekend en tot blogs!

groetjes,
Joanne

18 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie Joanne....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    wat een prachtig hart heb je gevouwen en ook de afwerking is top!
    fijn weekend,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat apart! Wel heel mooi. Ik kan me voorstellen dat dat mooi in de boekenkast lijkt!
    Super gedaan....
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie heb je gemaakt.
    Het hartvorm heb ik nog nooit gezien, leuk hoor.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaafffffffffff!
    Helemaal mooi !
    Zou er ook trots op zijn !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt prachtig! Heel indrukwekkend!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er gaaf uit Joanne...hele klus denk maar het resultaat mag er zijn hoor...top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit gevouwen boek joanne...een schitterende decoratie is het geworden...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat gaaf dat boekvouwen, is vast een heel karwei geweest. Prachtig afgewerkt. Je winterse kaart is ook mooi en soms is zo'n boek gewoon makkelijk. De pierrot kaart is schitterend, zo mooi die kleuren en hoe ze in het ovaal zit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend gaaf gedaan Joanne....heel speciaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat knap gedaan Joanne, fijn dat je broer je kon helpen, het lijkt me een hele klus om te maken, maar het resultaat is dan ook prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is superleuk!! Heel mooi gedaan. Ik heb ook eens een egeltje gezien, zo gevouwen. Ook al zo mooi!
    Spaar je nu oude boeken? ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een werk!!! Dik compliment dat je het zo mooi uitgewerkt hebt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke boekcreatie. Mooi gemaakt en versierd!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige creatie, Joanne.Ik zie dit voor het eersr.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat gaaf en wat een werk is dit geweest. Ik vind je kaart prachtig geworden.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw daar mag je met recht trots op zijn Joanne, wat gaaf. Het is denk ik wel veel werk maar wat zal dat inderdaad prachtig staan in je kast. Hier heb je nog heel lang zelf plezier van...knap hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!