woensdag 8 maart 2017

cupcakes

Goedemorgen dames,

Dat viel even tegen toen ik vanmorgen wakker werd... Wat een regen!
Jammer dat ik zo weg moet, anders was het een knutsel-rustdag geworden.
Als het zo regent zeggen mensen wel 'wat een hondenweer', zal wel zijn omdat je er met een hond wel uit moet.
Nou die hond van ons....



Als zij ziet dat het regent draait ze zich het liefst om en loopt ze net zo hard naar binnen. Ze loopt ook altijd met een grote boog om plassen heen, hahaha.
Dus we houden het maar rustig en ik zorg wel dat ze haar energie binnen kwijt kan met haar favoriete speeltje de ring.

Dan mijn creaties voor deze dag:


Cupcakes met iets lekkers binnenin.
Het idee en patroon komt uit 'kadootjes en doosjes'.
Simpel om te maken, hoewel ik wel even goed moest kijken hoe je de bovenkant in elkaar draait...
Leuk om mee te nemen als ik op visite ga.
Deze lekkere gebakjes doen mee aan de challenge bij de egel.

Maak er een fijne dag van in huis of op het werk en tot blogs!

groetjes,
Joanne


13 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Joanne!
    Er lopen brede zwarte balken met de tekst Click and discover over je blog....hebben daar meer mensen last van of zie ik dat als enige?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die cupcakes !!!!

    Je blog ziet er raar uit !!!!!
    Problemen ?

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het!! Wat is dit??? Iemand een idee??????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig weer dat je meedoet met onze 'Etenswaren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    Ik zie ook de zwarte balken...
    Denk dat je even moet kijken naar je thema in je dashboard (achtergrond) of alles nog
    wel op de juiste instelling staat..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joanne,
    ik zie ook alleen maar zwarte balken, ik denk dat er iets mis is,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie geen balken of iets anders dat gek is hoor!
    Leuke cupcakes heb je gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke doosjes!! Ja het was vandaag echt slecht, maar gelukkig dat wij ons best binnen kunnen vermaken!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,
    Wat een schatje hebben jullie! Superlief hondje.
    Je cupcakes zijn ook heel leuk! Wat een gaaf idee.
    En je blog zelf is ook een verbetering. Ik weet niet wat ik allemaal zag, maar er was iets niet goed. Nu wel, veel duidelijker.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar is het leuke hondje weer! Ja het weer was echt vreselijk!
    Wat een leuke doosjes heb gemaakt!

    x
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige hondje, Joanna. En wat een leuke cupcake doosje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief hondje,Joanne.Je cupcakes zijn superleuk geworden.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke deelname aan onze challenge Joanne. Mooi zijn je gebakjes geworden en zeker leuk om een kleinigheidje in te doen.
    Dank je voor je deelname aan de etenswaar-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn heel leuk deze doosjes. Mooi gedaan.
    Wij hebben 2 honden waarvan 1 dwars door de plassen gaat en het liefst er ook nog even doorheen rolt. Dus als het even kan ontwijk IK de plassen...hihihi..
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!