dinsdag 14 maart 2017

Digi van Dora


Zoals gezegd laat ik jullie nogmaals een kaart zien vandaag.
Soms vallen publicatie datums gelijk.
Deze kaart heb ik weer mogen maken met een digi van Dora.
Ik heb de lieve digi ingekleurd met derwent potloden. Als je goed kijkt zie je dat de lucht blauw is en je een paar wolken kunt zien. Daarvoor heb ik 2 wolken uitgestanst en met mijn vinger voorzichtig met pastels gewerkt.
Aan de voorkant gras en bloemen. Bij deze vrolijke kaart mogen de vlinders en konijnen niet ontbreken.

Ik werd helemaal vrolijk van het maken van deze kaart! Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Ga eens kijken bij Dora, wat voor mooie digi's zij nog meer heeft getekend!

Met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge bij kleuren met potloden.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

18 opmerkingen:

  1. Superleuke en vrolijke kaart, Joanne en wat een lief olifantje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlieve digi en je hebt hem mooi gekleurd. Wat een vrolijke kaart met al die bloemen en de schattige konijntjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit....heel erg leuk gedaan met de wolkjes zo vaag....en de olifant....zo schattig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem weer top !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig, lief, mooi,...!
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief!! Nou moet ik bekennen dat ik gek op olifanten ben....er staan er zo'n 500 in ons huis....dus kaarten met olifanten zijn hier altijd favoriet!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een liefie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke digi heb je gebruikt, het is een schatje..en met zo'n grasrandje en bloemetjes ben ik nu ook bezig..ziet er keileuk uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem beeldig...helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met de olifant.
    Wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaart ziet er schitterend uit, heel fijntjes zo die mooie lucht! groetjes Petra DT kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is toch zo'n mooie creatie. Prachtig dat kleine scene.
    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart. Met dit schattige olifantje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige, mooie, lieve, vrolijke kaart. Het olifantje heb je prachtig ingekleurd en een mooie achtergrond gemaakt. Je paarse reminderkaart is ook mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart!
    En gezellig dat je mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig modelletje Joanne! En wat heb je een schattige digi gebruikt.... zo lief!!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh wat een leukers, mooi gedaan.

    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij kleuren met potloden. Succes!
    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke olifant, mooi gekleurd.
    Dank je voor je deelname bij het kleuren met potloden blog
    Groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!