maandag 18 december 2017

Soms is er zoveel wat we voelen....


Vandaag even geen kerstkaart.
Ik heb de meesten ook al laten zien zag ik in mijn mapje.
Vandaag een kaart waar mee ik iemand hopelijk bemoedigd heb, ze was er in ieder geval blij mee.
Ik vind de tekst zo mooi!
De tekst heb ik gestempeld op Vellum, dit op dp geplakt en daarop een stans, plaatje, sterkte en een paar parels.

Het is hier feest bij de brievenbus!
Was een prachtige kaarten heb ik al gehad van mede-bloggers. Zo ontzettend leuk!
Van de niet zulke creatieve mensen (lees: familie, vrienden etc) komen er geen kaarten.... Zullen ze nog komen of doen ze het af met een mailtje/appje.
Ik heb daar zo'n hekel aan.Ik zit er sterk aan te denken om dit jaar te kijken van wie ik een kaart krijg en volgend jaar alleen die mensen een kaart te sturen. (mijn ouders heb ik al gewaarschuwd :-p...)
Hoe doen jullie dat?

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

11 opmerkingen:

  1. Je kaartje is prachtig Joanne. De tekst is inderdaad heel mooi.
    Ik stuur meer kaarten naar mijn blogvriendinnen dan familie. Nou kan dat ook snel...hahaha.
    Diegene die het afdoen met een FB of App berichtje, die stuur ik geen kaart meer.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Joanne! Ik was van plan ook minder kaarten te maken/sturen, maar het zijn er weer net zoveel als andere jaren.
    Ik maak of geef alleen zelfgemaakte kaarten aan mensen die het waarderen, anderen krijgen er een uit de winkel en mensen van wie ik lang niets hoorde krijgen er helemaal geen...
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met een heel mooie tekst Joanne! Ik stuur alleen nog zelfgemaakte kaarten aan mensen die het WAARD zijn, de rest krijgt een gekochte en de mensen die zeggen "ik stuur niks -om wat voor reden dan ook (kan mijn eigen handschrift niet eens lezen en meer van die flauwekul!!" krijgen niets meer! Maar het gros is voor blogland en ik heb inmiddels mijn maximum wel bereikt hoor...ergens houdt het op!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en vooral ook een mooie tekst !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt Joanne, met een mooi tekst.
    Ik stuur naar mensen waar ik er ook een van krijg en naar 3 oude tantes van mij, die zelf geen kaarten meer kunnen versturen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne, wat een prachtige kaart met een hele mooie warme tekst laat je hier zien, ik kan me voorstellen dat de ontvangster er blij mee was.
    Wat kaarten sturen betreft gaat het bij mij altijd als volgt, ik maak het hele jaar door kerstkaarten , soms heb ik er genoeg om iedereen een zelf gemaakte te sturen en anders begin ik inderdaad bij degene die dat het meest waarderen en krijgt de rest een gekochte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bijzonder mooi kaartje met die tekst, Joanne...leuk om hem op vellum te stempelen.
    Ik had dit jaar zoveel kerstkaarten gemaakt dat ik zowel blogvriendinnen als 'gewone' vrienden en familie een zelfgemaakte kaart heb kunnen sturen. Natuurlijk heb ik wel goed gekeken wat naar wie werd gestuurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Joanne met een prachtige tekst erop...
    en het ziet er hier ook naar uit dat er meer kaartjes naar blogdinnen gaan dan naar familie...en het aantal loopt nog steeds op..Toch krijg ik ook wel appjes...en die stuur ik geen kaartje en ook geen appje...ik vind het zooooo onpersoonlijk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart en de tekst heel mooiii
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met prachtige tekst Joanne.
    Ik stuur kaartjes naar mensen waar ik er ook een van krijg.....maar allemaal wel zelf gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie sterktekaart en niet somber. Daar houd ik wel van.
    En ja, ik had mijn moeder aan de telefoon. Weet je wat ze zei: Ik wacht van wie ik een kaart krijg en dan stuur ik er eentje terug.
    Ik zei nog tegen haar: als iedereen dat doet, krijg je er so wie so geen een. Hahahaha, ik vind het wel een goeie van jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!