zondag 3 december 2017

Challenge KIC - thema :kerst


Een nieuwe uitdaging bij KIC. De laatste van dit jaar.
Als je nog niet klaar bent met je kerstkaarten of je hebt nog niet al je kerstkaarten laten zien, doe dan gezellig mee. Het thema is namelijk 'kerst'!

Wij als DT hebben mogen kiezen uit een aantal digi's van:
foto van Kim Simons.


Ik wilde een kerstkaart maken in niet traditionele kleuren. Dat is wel gelukt!

Jullie kunnen je meedoen via onze facebook of je kaart insturen via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com.

Fijne zondag!

groetjes,
Joanne

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Joanna...

    Fijne zondag, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk weer Joanna !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooierd geworden
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schattig kerstkaartje geworden Joanne, zulke leuke details allemaal...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje van een kaart Joanne, je kan hem mee laten doen bij My Besties Dutch Girls Designs, doen hoor, je kan leuke digi's winnen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt, ik vind het papier heel mooi en een gave digi.
    Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe stans machine en een flinke ontlasting voor mijn schouder,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief meisje op je mooie kaart Joanne. Mooi ingekleurd en zo leuk zoals je de rits verwerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!