dinsdag 12 december 2017

Kaart met digi van Dora


Wat een prachtig gezicht die witte wereld.
Dat er een andere kant aan zit heb ik ook wel meegekregen en ik was ook blij toen mijn man weer lekker thuis was.
Maar toch vind ik het ook wel genieten.

Voor Dora mochten wij als DT aan de slag met het thema:vogels.
Wij mochten zelf een digi uitkiezen en ik heb gekozen voor deze prachtige digi van een pimpelmees. Ik heb de digi gekleurd met derwent potloden en het dp in die kleuren gehouden.
Een mooie rand en een bloementoefje en de ontvanger was er heel blij mee.

Kijk ook even op het blog van Dora voor de andere mooie kaarten!

groetjes,
Joanne


9 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ze zitten volop in onze tuin en snoepen van vetbolletjes!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!
    Met een schattige digi. Deze vogeltjes vliegen hier momenteel af en aan. Zo mooi om te zien met de sneeuw op de achtergrond.
    Mijn man is gelukkig ook goed heen en terug gekomen vannacht.
    Is toch altijd een dingetje die gladheid. Geniete van het uitzicht dan maar😉.
    Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Joanna....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden Joanna !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook zo'n lieve digi.
    Een beeld dat je nu ook vaak ziet in de tuin.
    Prachtig gekleurd en een hele mooie kaart meegemaakt Joanne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie digi en prachtig kaartje Joanna
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne, wat een pracht van een kaart heb je ermee gemaakt. Mooie sierlijke rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi ingekleurd Joanne, je hebt een prachtige kaart gemaakt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Joanne....mooie digi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!