dinsdag 5 december 2017

een plaatje van een kaart


Op dit moment kom ik nog nergens aan toe.... Nog steeds veel last van de griep.
Ik heb gisteren alle kerstkaarten die ik gemaakt heb maar eens opgezocht. 
Ik hoop dat ik genoeg heb...

Deze kaart was gelukkig al wel klaar. Is het geen plaatje?

Bij ons borduurkaartenblog ben ik eerste geworden in de top 3!
Wat een feest en wat een eer.
In januari mag ik gastdesigner zijn. Gelukkig heb ik dus nog even de tijd.

Fijne (sinterklaas)dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

11 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Joanne,hoop dat je snel weer opknapt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Joanne.
    Hopelijk knap je snel op van je griep.
    Fijne sinterklaasavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk borduurkaartje Joanna, mooi borduurpatroontje..

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker een plaatje Joanne. Lief die kleine borduurtjes erbij en dat sierlijke randje. Neem de tijd om op te knappen hoor. Beterschap en gefeliciteerd met je eerste plaats bij het borduurkaartenblog, hardstikke leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Joanne. Beterschap!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een plaatje van een kaart.
    Hopelijk knap je snel op!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig plaatje op een mooie geborduurde kaart, ik wens je veel beterschap,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuk kerstkaartje is dit Joanne, zo een lief plaatje en ook een heel fijn borduurtje
    Hopelijk knap je snel op....heel vervelend dat de griep je zo in de tang houdt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bah vervelend dat je je nog steeds niet fit voelt, zo'n griep kan lang aanslepen, beterschap.
    Heel mooi kaartje, prachtig borduurwerk en een lief plaatje. Mooie voorbeeldkaarten maakte je voor de challenges, mooie digi's en prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi en lief kaartje,Joanne.Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!