donderdag 17 december 2015

verdwenen kerstsokken


Vandaag had ik jullie twee hele leuke kaarten met geborduurde kerstsokken willen laten zien.. maar ik ben geloof ik vergeten om foto's te maken.
De kaarten zijn al verstuurd, dus moet ik ze nog maar een keer maken voor volgend jaar toch!? en dan wel laten zien.

Dus nu even een serie van 3 kaarten.



Ook leuk toch?

Deze kaarten heb ik een tijd terug al gemaakt. Ik blijf het hobbydotten leuk vinden. Wel geef ik er mijn eigen draai aan met de rest van de kaart.

Gisteren heb ik de eerste kerstkaarten ontvangen. En wel van blogdinnen, zo leuk!
Dankjulliewel!

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

18 opmerkingen:

  1. Jammer dat je vergeten bent om foto's van je kerstsokken te maken.
    Mij is het ook wel eens gebeurd. Maar het kaartje met de hobbydots wat je hier laat zien vind ik ook super prachtig Joanne. Mooie kleuren mooi patroon en een leuk plaatje. Het zigzagband geeft het net dat beetje extra. Mooi gedaan !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had niet goed gekeken, de andere 2 kaarten zijn natuurlijk ook prachtig. Voor de dots moet je wel een heel scherp oog hebben, maar dat is bij jou geen probleem zo te zien!!
    Nogmaals xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi in die zachte kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie dots kaarten heb je gemaakt, leuk in deze zachte kleuren, ik blijf het een gepriegel vinden..
    Fijn dat mijn kaart goed is aangekomen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten hoor...petje af voor het geduld!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten hoor...petje af voor het geduld!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaartjes Joanne, zoooooo fijntjes en weer schitterend afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten Joanne, leuk zoals jij je eigen draai er aan geeft. Wel een geduldwerkje maar te oordelen aan je ook altijd fijne borduurwerk heb jij veel geduld. Knap gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow.....schitterende kaartjes Joanne....dat heb je heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owh ... dat is zo vervelend als dat gebeurd! Echt balen! Misschien kunnen de ontvangers hen fotograferen zodat je ze toch nog kan plaatsen op jouw blog? Deze drie zijn in elk geval super mooi Joanne!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joanne wat een leuke dot kaarten. Jammer dat je geen foto!s van de kerstsokken hebt gemaakt. Soms gaat het zo..... Dan nog maar eens maken wij weten niet hoe ze eruit zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige serie,Joanne.Leuke plaatjes en mooie kleuren.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Mooi ook in deze kleur.

    Dank je ook voor de mooie kerstkaart, die ik vandaag van je heb binnen gekregen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een onwijs mooie kaarten Joanne!
    De decoraties en plaatjes passen perfect bij elkaar.
    Ook wil ik je hierbij bedanken voor de prachtige kerstkaart die je me hebt gestuurd!! Hij hangt hier gezellig in de woonkamer.
    Nu wil ik jou graag een kerstkaartje terugsturen, maar heb je adres niet meer...zou je het mij willen mailen? (marleen230586@gmail.com)
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tjee, wat prachtige kaarten! super mooi.
    Dank je wel voor je prachtige geborduurde kerstkaart. schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kerstkaarten, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, Joanne!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!