vrijdag 4 december 2015

een beetje van ... en een beetje van mij


Voordat het weekend zo van start gaat nog even deze liefdevolle kaart.
Er zit nog wel een leuk verhaal achter deze kaart, hij is namelijk niet alleen door mijzelf gemaakt, maar ook door mijn man.

Van het zomer waren we op Urk en daar was een kunstenaarsmarkt. Kunstenaar daar uit de buurt lieten hun werk zien en waren ook bezig.
Er was ook een stand waar een paar mannen aan het knippen waren, zij waren kunst met knipwerk aan het maken. Prachtig, zo fijntjes.
Er lagen daar ook beginnerspakketten en dat leek mijn man wel wat.
Dat kussende meisje en jongetje zijn door mijn man uitgeknipt, de rest van het pakket is op mijn hobbykamer beland.
Ik heb er nu eindelijk een kaart mee gemaakt, toen ik de challenge bij De egel zag.

Fijn weekend en tot blogs!

groetjes,
Joanne

12 opmerkingen:

  1. Leuke en lieve kaart hebben jij en jouw man gemaakt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg lief kaartje Joanne....prachtig in dat zwart-wit....

    groetjes en een fijn sinterklaasweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt.
    je mag wel trots op je man zijn met het mooie knipwerk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke en lieve kaart geworden,Joanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje zeg en een mooi verhaal erbij. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, zo'n kaartje dat jullie samen hebben gemaakt! I Dwingeloo woonde vroeger een man die ook dat kunstknippen deed: Knipkunst heet het volgens mij ook.
    Echt prachtig. Je kaart is perfect voor onze challenge van de Egel!
    Leuk dat je weer mee doet, Joanne.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    Heel erg mooi deze kaart in zwart/wit, wat leuk dat je man het knipwerk heeft gedaan, topkaartje,
    groetjes,
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart, leuk dat je die samen met je man hebt gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig Joanne. Leuke kaart heb je ervan gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lieve kaart Joanne en wat leuk om het verhaal achter deze kaart te lezen...ik zou 'm inlijsten ;p
    Dank je voor JULLIE deelname aan de december-challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Gaaf hoe jullie deze kaart samen gemaakt hebben,
    hij is heel erg mooi geworden ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze '2 kleuren' Challenge bij De Egel !
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel - 2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!