vrijdag 11 december 2015

bruin-blauw


En toen was het weer (bijna) weekend!
Vandaag laat ik jullie deze mannenkaart zien.
Het papier vond ik al erg mooi en wilde dat leuke autootje natuurlijk goed laten zien.
Ik vond het best lastig verder nog iets van deze kaart te maken.
Maar het is gelukt zoals jullie zien!
Met deze kaart wil ik mee doen bij:
De egel
anmacreatief 

Ik heb een gezellig knutselweekend voor de boeg met mijn oudste nichtje.
Zij komt hier logeren en wil toch zo graag kaartjes maken met haar tante.
Helemaal gezellig dus!

Allen een fijn weekend en tot blogs!

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Stoere mannenkaart heb je gemaakt.
    Het is echt heel erg mooi papier.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke stoere mannenkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er iets moois van gemaakt Joanne,
    mooi papier en leuke stans,
    groetjes,
    Ans
    p.s. veel freubel plezier..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke en stoere mannenkaart,Joanne.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi mannenkaartje Joanne...lekker stoer met leuke accentjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere mannenkaart Joanne! Heel veel knutselplezier met jouw nichtje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is heel gaaf Joanne. Valt soms niet mee om echt in twee kleuren te werken, maar deze mannenkaart is top!
    Dank je voor het meedoen bij de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Jij hebt vast een super gezellig weekend gehad, lekker aan de knutsel !
    En je kaartje is ook super gelukt, heel mooi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "2 kleuren" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!