donderdag 24 december 2015

de gevonden kerstsokken!


Wat een feest is het elke dag met al die mooie kaarten op de deurmat!
Volgens mij heb ik iedereen bedankt, maar anders via deze weg heel hartelijk bedankt!
Mijn man kwam gisteren thuis en wilde zeggen;' waarom heb jij alle kaarten opengemaakt', maar toen zag hij al dat ze allemaal voor mij zijn.
natuurlijk geniet hij er van mee!

De verdwenen kerstsokken bleken nog op de camera te staan!
dus bij deze de gevonden kertssokken!


Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen toe!

Groetjes,
Joanne

13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Joanne...zo mooi deze geborduurde kerstsokken...KNAP gedaan weer...
    Ik word ook vrolijk van al die leuke kerstkaartjes met lieve wensen...ga volgend jaar weer met veel plezier aan het kerstkaartjes maken...ik kom er nog tekort dit jaar en had er 65 gemaakt...

    groetjes en hele fijne Kerstdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach....wat leuk gedaan Joanne!
    Ook jij en je man hele fijne kerstdagen en tot blogs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sokken komen me bekend voor...!
    Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    Fijne Kerstdagen

    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh wat een schatjes. Leuk dat je ze toch nog gevonden hebt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaarten met de kerstsokken zijn erg leuk..het is ook echt fijn om zoveel kaarten te ontvangen..
    fijne feestdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geluk dat zij nog op de camera stonden :) Ze zijn zo lief Joanne! Heel fijne feestdagen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne, lachen zeg dat Jane dat wilde zeggen. Hier is Peter al verbaasd als er een kaart komt niet van de blogvriendinnen. Je kerstbomen zijn leuk. En de kaartjes ermee helemaal!
    Groetjes en fijne kerst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstsokken heb je geborduurd.
    Fijn dat je nog een foto gevonden hebt, want dit moet je zeker delen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk die sokken....top gedaan Joanne!
    Ook jullie een fijne kerst gewenst en alle goeds voor 2016.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstsokken Joanne. Vooral die kaart met die twee sokken vind ik erg leuk. Wel een werk om te maken.
    Fijne dagen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaarten,Joanne.Superleuke geborduurde kerstsokken.Fijne Kerstdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave sokken, Joanne. Ik heb het wel een geprobeerd. Tel patroonborduren, Niks voor mij. ☺ maar die van jouw zijn super, Allebei
    fijn feestdagen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!