woensdag 11 februari 2015

It's a....


Lieve medebloggers,

Super bedankt weer voor jullie lieve en leuke reacties!

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge bij creaine waar een layout is en je minimaal 3 knopen op de kaart moet verwerken. De knopen heb ik verwerkt als slinger. Alle vakjes heb ik rondom gestikt (wat een werk).

Ik ben tevreden over het resultaat en natuurlijk hoor ik graag weer wat jullie ervan vinden!

Gisteren werd ik nog verrast door een leuke prijs in de brievenbus. In het maandelijkse blad van 'het hobbyjournaal' zitten ook altijd prijspuzzels. Ik heb met 1 van de puzzels twee dot en do setjes gewonnen. Met hobbydots heb ik nog niet veel gewerkt, maar vind het super om het uit te gaan proberen!

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

17 opmerkingen:

  1. Leuk idee van het slingertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een poepie van een kaart. super leuk gewoon. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Creaine. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Joanne, leuk met die slinger!!
    Gefeliciteerd nog met je prijs.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi joanne. Wat een schitterende kaart met de ooievaar. Heel mooi gemaakt. Ken je het blog van http://www.cardsandscrap.nl daar hebben ze een leuk uitdaging van vogels op de kaart. Daar kun je wel aan meedoen. Is een heel leuk blog. Succes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de knoopjes leuk verwerkt als slinger!!
    Je kaartje is super schattig.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart, Joanne. Leuk die knopenslinger !

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit weer leuk gedaan. Ik had meteen het idee: wat een schatje van een kaart.
    Ook leukl dat je een porijs hebt gewonnen met de puzzel, succes ermee.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi baby kaartje met deze sketch gemaakt Joanne, super leuk met die ooievaar.....
    Ik kom morgen met een kaartje met deze sketch....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joanne,
    Je hebt iets moois gemaakt met de sketch, leuke vierkantjes en je knoopjesslinger is super!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach....wat een leukerd Joanne...de knoopjes slinger is heel erg gaaf.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou je bent ook al handig met de naaimachine! Superleuk kaartje is het!
    Vierkantjes doen het altijd goed.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Joanne,

    Wat een lief geboorte kaartje heb je gemaakt.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja wel een werk maar het geeft wel een rpachtig effect. (En zo netjes gernaaid!). Leuk en fris; prachtig babykaartje!
    Groetjes,
    Stella

    p.s. hobby dots zijn super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi kaartje heb je gemaakt met de sketch.
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.

    groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk die knopen slinger. Mooie kleur is dit zeg!!

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!