vrijdag 20 februari 2015

haakproject


Hallo lieve bloggers,

Vandaag eens iets anders!!
Bijna een jaar geleden ben ik begonnen met haken (voor het eerst in mijn leven).
Heel wat uurtjes heb ik al lezend, televisiekijkend of in de zon doorgebracht met een bolletje wol en een haaknaald (ja, ik kon zelfs haken zonder te kijken!).

En nu is het eindelijk klaar...
met dit als eindresultaat:


Een heerlijk warm, kleurrijk en groot plaid.
Het eindresultaat valt mij alles mee moet ik zeggen ;-).
En nu heb ik geen haakproject meer...Jammer!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!?

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk, fleurig en lekker warm!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi, Joanne.
    Heerlijk zo'n warme deken.
    Mag je best trots op zijn.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende plaid heb je hehaakt Joanne....hele vrolijke en fleurige kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat netjes gehaakt Joanne....en dat voor de eerste keer.....petje af hoor!
    Het ziet er mooi kleurig en goed uit.

    Groetjes en succes met je volgende haakwerk,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Joanne,
    hele mooie kleuren gecombineerd echt een aanwinst voor je bank en lekker warm!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is goed gelukt. Je kan altijd nog een kussensloop haken die er bij past.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Joanne. Kijk eens op de facebook groep crocket along. Daar zijn verschillende projecten cal 2014 en cal 2015. Wekelijks krijg je "huiswerk" op. Op mijn blog kun je ook een verwijzing vinden. Ik heb 2014 klaar en ben toch begonnen met 2015. Zo leuk om te doen! Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne
    Jammer dat de winter bijna voorbij is, wat een prachtige plaid heb je gemaakt, mijn complimenten.
    Wat kan jij je daar lekker onder verstoppen met een mooi boek.
    Veel plezier ervan, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo dat is een pronkstuk geworden.Top !

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een werk is dat geweest zeg! Heerlijk voor je om er met een mooi boek op de bank van te genieten :D
    Ik heb een eind terug moeten kijken naar al je mooie creaties. Prachtig hoor! Ook goed om te lezen dat het een stuk beter met je gaat! Ga zo door!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat is dit leuk geworden zeg.
    Heerlijk om jezelf lekker mee in te stoppen als je op de bank zit.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi geworden leuker vrolijk met al die kleurtjes.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dus dat heb je ook tussendoor nog allemaal gehaakt! tussen al die leuke kaartjes en het borduren! Prachtig resultaat en lekker vrolijk zo'n warme plaid!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. G-E-W-E-L-D-I-G!!! Ik hou erg van dit soort blokpatronen; wat gaaf!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!