woensdag 18 februari 2015

hobbydots



Vandaag de beloofde foto van mijn hobbydot 'avontuur'.
Ik had 2 setjes gewonnen en met elk setje kun je 3 kaarten maken. Er zitten patroonkaarten in, dus het is echt een kwestie van stickertjes plakken. Ik vond het heerlijk ontspannen om te doen. Niet nadenken en allerlei spullen bij elkaar zoeken. Gewoon gaan zitten en aan de slag.

Ik moest toen ik zo druk, nou ja rustig, bezig was wel even lachen.
Als kind had ik moeite met mijn fijne motoriek en kon daardoor niet helemaal op de juiste manier meekomen. Ik moest zelfs op gymnastiek, want dat zou kunnen helpen bij het ontwikkelen van de motoriek, wat had ik er een hekel aan!!!
En zie nou hoe ik elke keer zit te prutsen. 
Het is toch helemaal goed gekomen lijkt mij ;-).


Een hele fijne dag allemaal!!

groetjes,
Joanne

10 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze ontzettend leuk geworden. Ik weet hoe veel werk het is, ik heb al mijn hobbydot spulletjes aan mijn vriendin gegeven. Ik had het geduld er niet voor. Compliment dus.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig maar...hihihi(dat het goedgekomen is met je)
    Heerlijk he dat prutsen.
    Kun je uren mee bezig zijn ...lekker ontspannen...
    Je kaartje is weer toppie!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is helemaal goed gekomen met jouw fijne motoriek Joanne....Je laat hier tenminste weer 2 schitterende kaartjes zien ...die zo netjes en fijn afgewerkt zijn....GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met die motoriek van jou is het helemaal goed gekomen Joanne....wat heb je twee prachtige kaarten gemaakt.....ook al was het misschien niet zo moeilijk....ze ogen echt heel erg mooi....super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joanne,
    mij lukt dat helemaal niet, ik vind het zo'n gepruts..Ik vind je kaartjes erg leuk geworden,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zijn super leuk geworden. Wat een priegelwerk zeg. Ik denk niet dat ik hier het geduld voor heb.
    Die vreselijke gymlessen hebben toch wel z'n vruchten af geworden. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Joanne,
    Je kaartjes zijn zoals altijd weer even mooi... Ik heb het ook eens een keer geprobeerd maar het lukte niet zoals ik het wilde.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaart Joanne!
    Heel mooi gemaakt met al die dots.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij ook Joanne, wat een gepriegel maar goed gelukt hoor. Ik smeet vroeger alles door de kamer omdat ik geen geduld had, is ook goed gekomen..hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ze zijn prachtig! Hert dat ik ben; ik dacht dat je de foam dots bedoelde. Waarmee je delen verhoogd kunt opplakken. Sorry.. Zoals altijd voeg je weer veel mooie details toe. Je eerste kaart is favoriet; wow!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!