woensdag 4 februari 2015

bakje koffie?


Wat een leuke reacties op mijn vorige kaart! Ik was er zelf ook wel een beetje trots op hoor ;-).
Op deze kaart ben ik iets minder trots. 
Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge bij dutch card lovers n.a.v. deze inspiratiefoto:


In dit mooie kopje hoort natuurlijk een lekker bakje koffie!
Ik vind zo'n inspiratie foto wel lastig!


Bedankt allemaal weer voor het bekijken en lezen van dit bericht en een reactie vind ik natuurlijk altijd leuk!

Tot blogs!

groetjes,
Joanne


13 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel erg leuk verzonnen. Maar dat heb je vaak, denk ik, anderen kijken met een ander oog naar een creatie dan jijzelf.
    Je mag er best trots op zijn vind ik. Leuk gedaan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch is deze ook gaaf hoor, Joanne.
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergezellige koffiekaart, het filtermodel is natuurlijk ook erg van toepassing op het thema. Je mag ook hier best trots op zijn, hoor! Leuk dat je meedoet met DCL, Joanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij leuk. Vooral die koffieringen bij de tekst zijn heel leuk. Heel goed gecombineerd met de foto, ik vindt dat ook altijd zo lastig om te bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,
    dat heb ik ook hoor, zo'n foto is erg moeilijk, maar je hebt er toch iets moois van gemaakt, leuk gedaan!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woooow Joanne....dat is een origineel en prachtig kaartje voor die challenge....daar ga je zeker mee scoren...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,

    Wat een leuke creatie heb je gemaakt voor die challenge en z'n leuk plaatje.

    Gr...Bep ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh....wat heb je dat leuk gedaan Joanne....schitterend!
    Ook je vorig kaartje is heel erg leuk.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Origineel en superleuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou niet te zien dat je het lastig vond een hele leuke kaart heb je ervan gemaakt. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij mocht dan lastig zijn de uitdaging maar je kaartje is super! :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!