woensdag 17 juli 2019

Vogels


Goedemorgen, 
zoals jullie misschien wel merken heb ik even een vakantie ingelast op het reageren op jullie mooie kaarten. Ik zie ze allemaal wel, geniet mee en krijg er inspiratie door.

Wij zijn deze week begonnen met de regel-en klusdingetjes. En van mijn man kreeg ik een boek van 600 pagina's, dus daar ben ik ook lekker zoet mee ;-).
Het wordt ook weer mooi weer zag ik, dat voelt dan toch meer als vakantie.

Nu over deze kaart die ik maakte voor de uitdaging bij het steelsteekje.
Begonnen met het plaatje te zoeken, toen een patroon waar het plaatje mooi in past en vervolgens de kleuren papier.
Achter het plaatje heb ik nog een randje zwart gedaan. In elke hoek een mooi sierlijk stansje en een plakparel.

De kaart is al ontvangen door een vriendin die het moeilijk heeft.

Ik wens jullie een fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Wat past je borduurwerk mooi bij al het gebladerte op het plaatje.
    Zorg goed voor jezelf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,

    Mooi hoor en doe lekker rustig aan heerlijk genieten .

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met een sierlijk borduurwerkje!
    Plaatje is ook erg mooi.
    Nou Joanne, dan heb je het boek mooi optijd gekregen ze verwachten 30+ graden komende week. Heerlijk lezen in de tuin.
    Geniet ervan!
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 14!
    Lieve groetjes Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZO, wat een mooie kaart heb je gemaakt! Dat zal je vriendin waarderen. Geniet samen van de vrije tijd! Heerlijk een dik boek! In de tuin? Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi borduurkaartje met bijpassend plaatje.
    Nou, dan kun je even vooruit met zo’n dik boek. Lekker buiten zitten lezen, dat is ook vakantie. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart !
    Succes met de lijstjes en geniet toch maar van je vakantie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart Joanne. IK snap dat je even vakantie neemt van het bloggen. Is soms wel erg veel en neemt veel tijd. en als je andere dingen hebt. Ik begrijp het helemaal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi borduurwerk en mooie vogeltjes erbij.
    Prachtig kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!