maandag 1 juli 2019

BDAY


Deze kaart is naar de buurman gegaan die gisteren 40 jaar werd.
Ik heb 2 verschillende stencils van Dutch doobadoo gebruikt. De leuke 'BDAY'kaart en de cijfers.
Een leuk blokje mannenpapier, slingers en 'Hooray'.
Ik zal vast nog wel horen wat hij er van vindt.

Ik ben aan het bijkomen van de bruiloft die wij donderdag hadden van mijn vriendin.
Wat een stralend paar en wat een geweldig weer. Ze hadden een locatie waar we buiten konden zijn en ook de burgerlijke stand was in de tuin.
Ik kon er helaas niet de hele dag bij zijn en moet het nu nog bezuren.
Vandaar dat ik even niet actief jullie blogs heb bezocht.

Fijne dag!

groetjes,
Joanne

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor je buurman Joanna.
    Jammer dat je zo weinig energie hebt door je ziekte.Sterkte.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertoffe kaart voor je buurman, Joanne. Die zal hij best waarderen.
    Fijn dat het donderdag een leuke dag was, maar jammer dat je het niet de hele dag vol kon houden. Sterkte met het bijkomen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart voor je 40 jarige buurman.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart heb je voor de buurman gemaakt! Jammer dat je niet de hele dag bij je vriendin kon blijven. Maar de belangrijkste momenten heb je in elk geval meegemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke kaart heb je voor je buurman zijn verjaardag gemaakt Joanne...en je zal vast wel genoten hebben op de bruiloft van je vriendin
    jammer dat niet de hele dag erbij kon zijn
    sterkte met het herstellen..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!