zondag 14 juli 2019

Reminder Cheerful sketches


Vandaag zijn we al op de helft van de challenge bij cheerful sketches.
Wat een leuke sketch is het he?

Ik heb hem een slag gedraaid.
De leuke digi is van doctor-digi en is ingekleurd met derwent potloden.
Arme man zo een krab aan zijn teen en nog 2 krabben die op weg zijn naar zijn andere tenen...

Ik denk dat de kaart naar mijn zwager gaat die komende week jarig is en vlak daarna op vakantie gaat. Hij kan een kaart met humor wel waarderen.

Dankjulliewel voor de inzendingen tot nu toe en maak het ons maar moeilijk!
Doe mee op Cheerful sketches

Groetjes,
Joanne

8 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart met die krabben.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de sketch mooi uitgewerkt en een leuke digi gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, wat leuk! Ik houd ook van kaarten met grapjes. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt heel leuk! Mijn dochter is als de dood voor krabben. Ook al zijn ze nog zo klein.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!