woensdag 23 januari 2019

sending you flowers



Wij kunnen nog niet zo wennen aan het Nederlandse leven...
Het is hier zooooo koud ;-). Maar van achter het glas geniet ik van de sneeuw hoor.

Ik wil eerst iedereen nog heel hartelijk bedanken voor de felicitaties in de vorm van een prachtige kaart, op facebook en natuurlijk hier op mijn blog.
Dat maakte dat ik mij jarig voelde ondanks dat ik mijn verjaardag niet gevierd heb.
Natuurlijk wel verwend door mijn lieve man met een ontbijt bij van der Valk, een 
e-reader (al voor de vakantie gekregen), lekkere verse thee en doucheschuim.

Inmiddels mijn jetlag weer een beetje te boven. Ik las ergens dat je voor elk uur een dag moet rekenen. Dat klopt wel een beetje.
Maar gisteren al weer even aan de knutsel geweest en dat was heerlijk!
deze kaart stond nog te wachten om te laten zien.


Fijne dag en doe voorzichtig buiten!

groetjes,
Joanne








7 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd Joanne! De weersomslag is voor jullie idd wel héél groot maar ik vind het óók brrrr en sneeuw vooral vanachter het raam leuk hihi!
    Mooie kaart met die leuke stans en bloemen in het centrum!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met deze stans Joanne....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig, al die sneeuw, maar ook lastig als je er toch uit moet. Je kaartje is weer mooi, leuk met de punten en de bloemen toef,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig mooi kaartje.
    Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,Joanne.Heel mooi design.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Joanne. Door de "stralen" wordt je oog echt naar het mooie middelpunt getrokken. Nog even terug gelezen waar je geweest bent, heerlijk daar zo te zien. Dat is zeker een groot temperatuurverschil dan. Geniet nog maar lekker na.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!