dinsdag 29 januari 2019

digi van Dora


Vandaag mag ik deze kaart laten zien met een mooie digi van Dora!

De digi heb ik ingekleurd met derwent potloden. Dit gemat op bruin papier. 
De kaart bestaat uit verschillende laagjes. De basis is een kraft kleurige kaart, daarop lichtbruin papier. Vervolgens het donkerbruine papier waar ik een borduurtje op heb gemaakt en hobbydots heb geplakt.
Ik ben zelf tevreden over deze kaart. De mooie digi heeft een ereplek gekregen.

Ga eens kijken bij de mooie digi's van Dora! Ze worden ook als knipvellen uitgegeven.

groetjes,
Joanne

8 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Joanne. Het borduurwerk komt prachtig uit op deze kaart.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Joanna.
    Mooie digi .

    Gr.Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je het paard mooi gekleurd en dan afgewerkt met een prachtig borduursel. Top!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi al die laagjes op je kaart, je hebt het paard heel mooi ingekleurd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is heel mooi Joanne.
    Mooie digi ook.
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie paardenkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie paardenkaart gemaakt. Leuk ook dat borduursel erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!