vrijdag 18 januari 2019

Hier hing ik uit....

Goedemorgen!

Daar ben ik weer, terug van weggeweest.
Ik zal even een paar foto's laten zien dan weten jullie waar ik 'uitgehangen' heb...






Wij zijn 2 weken op Curaçao geweest. Stond niet echt op de planning, maar helemaal niet vervelend. Mijn man is al een tijdje thuis met pfeiffer en bleek ook een flink vitamine D tekort te hebben. Zelf zit ik al jaren ziek thuis... Dus we besloten om er tussenuit te gaan en de zon op te zoeken.
Nou die zon hebben we gevonden. Wat een heerlijk weer is het daar. Dagelijks rond de 28 graden, veel zon en maar een paar druppels regen.
We hebben genoten van rust en met een auto nog wat van het eiland gezien.

We hopen dat het wat positiefs mag opleveren. Maar we zitten nu beiden nog met een jetlag. Volgende week kijken we verder ;-).

Groetjes,
Joanne

ps.was leuk thuiskomen met een stapeltje verjaardagspost voor morgen

12 opmerkingen:

  1. Ik herkende meteen waar je geweest was toen ik foto 1 zag. Ben er (misschien wel 20 jaar geleden) ook geweest. Ik hoop dat het jullie veel goeds heeft gedaan en dat je nog lang mag nagenieten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPERRRRR, hoop dat het jullie goed heeft gedaan en jullie een buffertje hebben om de winter door te komen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zeg, zo'n reisje midden in de winter naar een zonnige bestemming.
    Daar kan je inderdaad wel van genieten en vitamientjes opdoen.
    Nog wat nagenieten van al dat goeds.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha.. niet alleen een jetlag maar ook klimaat verandering(denk ik)....Wat was dat genieten voor jullie! Een mooie herinnering erbij.
    Hé wat vervelend van je man. Niet leuk. Zitten jullie allebeide nu met lichamelijke ongemakken.Sterkte en beterschap! Veel plezier morgen op je geboortedag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat is gaaf! Jullie hebben genoten van de zon (en dat is heel wat anders dan al dat grijs hier!). Hopelijk kunnen jullie er nu een poosje tegen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is nog eens een verrassing! Zo ver weg! En jullie hebben vast genoten! Ziet er geweldig uit. Zal wel wennen zijn hier, rond het vriespunt...Heel fijne dag morgen en beterschap voor Jan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie verassing Joanne. Heerlijk even naar de warmte. Gefeliciteerd met je verjaardag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's, Joanne, fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een hele gezellige dag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, heerlijk naar de warmte in deze periode. Ik hoop dat jullie genoten hebben en weer een beetje bijgekomen zijn. Mijn dochter Demi heeft begin september Pfeiffer gekregen en is nog steeds niet helemaal hersteld.
    Gefeliciteerd alvast en een fijne dag morgen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet het er daar heerlijk uit! Super dat jullie zo hebben genoten.
    Alvast gefeliciteerd!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige foto's van jullie vakantie, ziet er daar fantastisch mooi uit! Hopelijk hebben jullie er veel deugd aan beleefd en doet het goed voor jullie gezondheid!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!