dinsdag 14 februari 2017

Valentijn


Op deze valentijnsdag mag ik weer een kaart laten zien met een digi van Dora!
Ik blijf het zo knap vinden hoe mooi Dora kan tekenen.
Voor deze kaart heb ik bijpassend dp gebruikt. Op het donkere dp staan heel veel xxx-jes (kusjes) en op het blauwe dp staat ' made with love'.
De digi heb ik ingekleurd met derwent potloden.


Deze harten heb ik ingelegd. eerst een wat kleiner hart uit het papier gestanst en vervolgens uit het dp een iets groter hart. Vervolgens van het andere dp 'doorkijk' harten gestanst. Geeft een leuk effect.
Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge bij De egel.

Dora heeft nog veel meer mooie digi's, kijk maar eens op haar blog.

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

14 opmerkingen:

  1. Wat lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi lief kaartje Joanne.
    Zo leuk om met deze prachtige digi aan het werk te kunnen gaan en het resultaat is echt knap.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kaart Joanne. Leuk hè die digi's van Dora.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Joanne....en wat heb je die prachtige digi van Dora mooi ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Echt een valentijnskaart.
    Wat een lief plaatje met de olifant, knap als je zo kan tekenen
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke lieve kaart! weer een mooie digi van Dora!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kaartje Joanne...wat een schattig stempeltje van die olifantjes heeft Dora weer getekend ...en jij hebt ook weer zoooooo mooi ingekleurd....

    groeten Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie Valentijnskaart Joanne,
    wat een leuke digi en de papiertjes zó mooi bijpassend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige Valentijnskaart heb je gemaakt Joanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk! Dan je voor het meedoen bij ons van de geel. EN ik zal maar niet vragen voor wie deze kaart is ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, Joanne.Leuk model en wat een schattige digi.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart! Hele leuke digi!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie valentijnskaart ,mooie digi en een heel leuk model.
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja.
    Dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!