zondag 12 februari 2017

sneeuwpret


Wat een complimenten heb ik gekregen op mijn vorige kaart. Ik ga er gewoon van blozen... Super bedankt!
Ook voor de beterschapswensen. Gelukkig gaat het wat beter, maar toch vind ik het elke keer wel weer tegenvallen als ik iets gedaan heb.

Net even dik ingepakt met hondje lief in de sneeuw gelopen.
daar hoort natuurlijk een bijpassende kaart bij. Deze staat al een paar jaar in de map 'nog te plaatsen'. Een simpele kaart, maar passend bij dit weer.

Een fijne dag en geniet van de sneeuw!

tot blogs!

groetjes,
Joanne

16 opmerkingen:

  1. Fijn dat het wat beter gaat met je. Ja, deze griep heeft een flinke nasleep.
    Wat een geweldige leuke en vooral grappige kaart!

    Have a great day!
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk grappig kaartje.
    Lekker vrolijk.
    Nog even volhouden met het griepje.
    Hierna voel je je fitter dan ooit.Tenminste dat is mijn ervaring!
    Fijne zondag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel leuk !
    En ga maar lekker naar buiten , daar knap je van op !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart wordt ik heel vrolijk van en van je kerstkaart in het vorige bericht valt me de mond open...zo mooi vind ik die.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart! Volgens mij zag ik die penguin's net voorbij komen.....is er koud genoeg voor...
    Fijne zondag!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige kaart Joanne, mooi gedaan!!
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,
    je kaartje is leuk en grappig! mooi gemaakt, gelukkig dat het al wat beter gaat,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed om te horen dat het wat beter met je gaat Joanne.
    Je hebt een vrolijk en lief kaartje gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, wat een leuke kaart en wat een gaaf plaatje. Fijn om te horen dat het wat beter gaat
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt Joanne
    Past mooi bij het winterse weer, maar nu mag je wel voorjaarskaarten gaan maken hoor ;)
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, bij dit kaartje heb ik het gevoel dat ik op mijn rug in de sneeuw lig! Zo grappig, al die pinguins die me aankijken! Ze wachten tot ik opsta!
    Errug leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een héle toepasselijke kaart met de sneeuw die is gevallen, leuk gemaakt Joanne.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel lief kaartje Joanne...zo lief die ingepakte pinguinekes erop...
    Nu is het heerlijk weer hier hoor ...alle sneeuw is verdwenen...en een heerlijk zonnetje...zooooo lekker...Fijn dat het weer wat beter met je gaat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!