maandag 6 februari 2017

kleuren


Het weekend is helaas weer voorbij. Maar ik heb me wel vermaakt.
Lekker zitten rommelen en knutselen.
Deze kaart is gemaakt met een pakketje van de action. Altijd leuk om weer iets uit te proberen. Met een potloodje zet je heel makkelijk alle steentjes erop en vervolgens heb ik er zand op gedaan om alles op te vullen. Om de kaart helemaal af te maken in de hoekjes nog een versiersel.

Verder heb ik zitten kleuren met 3 technieken:

Derwent potloden


Twinmarkers


Aquamarkers

Leuk om alles zo weer voor de dag te halen.
Ik vind potloden toch het leukst en het is makkelijk. Je kunt blijven herstellen. Bij markers is dat toch lastig en de kleuren zijn beperkt bij de twinmarkers. Ook heb ik niet het juiste papier.
En de aquamarkers... Dat vind ik gewoon niet zo leuk.

Ik vind het weer leuk om jullie reacties te lezen!

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

18 opmerkingen:

  1. Wat een kleurrijk projectje met die steentjes Joanna, ziet er heel mooi uit. Een beetje mandela-effect...leuk.
    Wat goed dat je zo verschillende kleurtechnieken voor jezelf uit hebt zitten proberen, dan kun je echt kiezen wat je het prettigst vind werken.
    Grappig afdrukje dat mannetje met z'n turbo-looprek hihi.
    Fijne dag nog, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Joanne, het kleuren gaat je ook steeds beter af.
    Ik zie wel dat jij je niet hebt verveeld dit weekend.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart !!!!
    En je kleurwerk ziet er weer top uit !!!!!
    Ik vid potloden ook het fijnst !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Joanne, ik vind kleuren met copics fijn en soms ook met kleurpotloden...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te zien heb je wel een fijn knutselweekend achter de rug.
    Goed bezig geweest en hele mooie dingen gemaakt.
    Knap hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was bij jou dus echt een weekend om heerlijk te knutselen en 'proberen'. Ik vind kleuren met (aquarel)potloden ook het leukst maar met distress inkt en penselen is ook gaaf om te doen. Het kaartje van Action is echt weer eens wat anders!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt, mooi om deze op te vullen met zand..
    Je kleurwerkjes bewonderd, vind ze allemaal wel wat hebben..knap gedaan!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuke kaart en je kleuren, wauw wat mooi!
    erg knap!
    xoxo
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt, aparte techniek.
    Mooie kleurprojecten heb je gemaakt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou jij hebt je weekend goed besteed zeg! Wat een gave kaart met die steentjes!
    En zulke mooie kleurwerken!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi vrolijk kaartje!
    Heel apart.
    Je kleurwerkjes zijn ook mooi gelukt.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje! En wat leuk dat je zo aan het kleuren bent geweest. Ziet er goed uit. Alle drie. Maar je grijpt toch naar wat je het leukst vindt. Herken ik wel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kunstwerk Joanne....daar moet je veel geduld voor hebben denk ik! En wat heb je prachtig gekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje Joanne...wel een priegelwerkje is dat geweest volgens mij..
    en je kleurwerk is ook prachtig...Ik ben met de zigmarkers bezig geweest..ook ik moet daar nog veel voor oefenen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik snap wel, dat je weekend voorbij is gevlogen, je hebt de tijd heel goed benut.
    Leuk om de verschillen te zien van de 3 kleurmediums. Voor de Twinmarkers zou ik eens DCP papier proberen.
    Ik ben heel benieuwd of we je vers gekleurde afbeeldingen binnenkort nog op een kaartje zien.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart en ik vind je kleursels stuk voor stuk prachtig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is heel leuk en apart. Inderdaad leuk om eens iets nieuws te proberen. Ik kleur ook graag met Derwent maar de Zigmarkers zijn niet te versmaden.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een kunstwerk Joanne! Inderdaad erg leuk om iets uit te proberen, het gaat je goed af. En ook het kleuren gaat je goed af, prachtig gedaan. De middelste afbeelding heb ik ook eens gebruikt voor mijn (helaas overleden) pap, hij vond het de leukste kaart die hij ooit heeft gekregen!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!