maandag 15 april 2019

Liefde


Afgelopen vrijdag hadden wij een feestje van mijn zus en zwager die 12,5 jaar getrouwd zijn. Ze hadden er echt hun avond van gemaakt en gasten ingeschakeld om een bijdrage te leveren aan de avond.
Samen met mijn zusje mocht ik een schaal met hapjes maken. Ze zaten helemaal te genieten samen.

Natuurlijk hoort er ook een kaart bij.
De basis is roze papier, daarop kraft en vervolgens het dp. de randen ruw gemaakt. in het midden een strookje jute, met daarop roze lint en vervolgens kant. Uit kurk een hart gestanst en op de randen bloemetjes geplakt. Vervolgens hun namen en een paar hartje.
Het is een muzikaal gezin, dus ik vond het dp met de notenbalk op deze manier wel een leuke.

Ik heb nog niet gehoord of ze de kaart mooi vinden...maar dat zal vast wel. De kaarten die ik stuur staan daar altijd lang op de kast.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Een heel leuke én lieve kaart waar ze natuurlijk blij mee zijn!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie romantische kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en romantische kaart heb je gemaakt, leuk het kurken hart en de versiering met bloemen,
    Mijn dochter heeft 5 honden maar ook een boerderijtje met veel ruimte, dus dat gaat prima,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave materialen heb je voor je mooie kaart gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en lief kaartje voor het 12,5 jarige stel Joanne....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kaartje. Er spreekt liefde uit, dat zie je zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een prachtige kaart voor ze gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt voor je zus en zwager.
    Wat een werk met al die bloemetjes, maar het maakt het wel heel speciaal.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!