vrijdag 19 april 2019

He loves you!


Voor mij draait het paasweekend niet om eieren en de paashaas, maar om Jezus die voor mij aan het kruis is gegaan en het wonder van zijn opstanding.
Een weekend van stil worden, verwondering, dankbaarheid en feest!

Voor een lieve vriendin heb ik deze mooie kaart gemaakt.
Het papier vond ik in de opruimbak bij de evangelische boekwinkel. 
Het kruis is een stans die je vervolgens kunt borduren.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij 2sistersontheblog

Ik wens jullie een goed en fijn weekend toe!

Lieve groet,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Joanne, ook voor jullie hele fijne Paasdagen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt voor je vriendin.
    Mooi papier heb je gebruikt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Fijne paasdagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig Paasfeest Joanne!
    heel mooi kaartje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, Joanne.
    Fijne paasdagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart heb je voor je vriendin gemaakt Joanne.
    Fijne paasdagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Joanne!. Ik ben het met je eens voor wat betreft de betekenis van Pasen! Dit geldt voor ons ook.
    Ik wens je hele mooi dagen toe!
    Dank je wel voor je 2e deelnam bij 2Sistersontehblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik ben het mee je eens wat betreft Pasen. Mooie kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!