woensdag 21 februari 2018

laatste reminder Cheerful sketches


Helaas is het even stil van mijn kant, ik werd zondag ziek.
Zodra het lukt kom ik weer langs.
Hierbij de laatste reminder al weer voor de challenge bij Cheerful sketches.
Wat een mooie inzendingen zijn er al.

De digi die ik voor deze kaart heb gebruikt is van the paper shelter en heet snowflakes. Ik heb haar gekleurd met derwent potloden en de kleuren van het dp erbij gezocht. Het is nog een echte winterkaart, van mij mag het wel voorjaar worden.
Maar er zullen genoeg mensen de echte winter op gaan zoeken volgende week.
Mijn man gaat ook een week naar Italië skiën. Helaas kan ik door mijn gezondheid niet mee.

Nog even de sketch:


Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne


10 opmerkingen:

  1. Mooie reminder !!!!!
    Misschien doe ik nog een keer mee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap Joanne en je kaart is leuk!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap Joanne en je hebt weer een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Joanne, ik ben ook al bijna een week ziek.. wat een ellende.
    Je hebt een mooie reminder gemaakt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat naar dat je ziek bent Joanne. Er zijn echt veel mensen ziek, zo niet leuk. Je hebt wel een mooie reminder kaart gemaakt, mooi dat kant erbij en de afbeelding is mooi ingekleurd.
    Beterschap meis...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig geworden, Joanne en die wantjes maken het helemaal af!
    Vervelend dat je ziek geworden bent en ik wens je veel beterschap. Tof van je dat je man op skivakantie mag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap! Hoop dat je snel weer beter mag zijn!
    Leuke kaart!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje Joanne...de sketch en stempeltje komen me wel heel bekend voor hahaha
    beterschap ermee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en lieve kaart,Joanne.Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie reminder kaart, Joanne.
    Beterschap.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!