zaterdag 10 februari 2018

35 jaar liefde en vriendschap


Een tijdje terug was ik bij een mevrouw van de kerk op bezoek en zij vertelde dat ze binnenkort 35 jaar getrouwd zijn.
Mooi om te horen dat is; 'liefde en vriendschap'.
Ze hebben het niet altijd makkelijk gehad, dus ga ik ze in het zonnetje zetten met deze mooie kaart.

Ik heb als basis voor deze kaart een dutch doobadoo gebruikt.
Daarop dp. Een mooi borduurpatroon in het midden met een plaatje.



Nog even de voorkant/zijkanten laten zien.
Ik ben tevreden. Hoe vinden jullie hem?

Met deze kaart wil ik meedoen bij:
anmacreatief: liefde
knutsels en kadootjes: liefde en vriendschap

Fijn weekend en tot blogs!

groetjes,
Joanne

18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Joanne. Leuk model, mooi papier en borduurwerk .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk modelletje en mooi gemaakt Joanne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart ! Daar gaan ze zo blij mee zijn ! Wat lief van je !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Joanne,
    lief om voor dit paar een kaartje te maken, de kleuren zijn ook erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart voor dit paar! Wij gaan eerst de 30 vol maken dit jaar.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Én natuurlijk bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes ;-))

      Verwijderen
  6. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Wat een mooi gebaar ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, helemaal mijn kleur!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor deze mensen Joanne. Wat lief en attent van je. Mooie kleuren, mooi model en mooi geborduurd. Deze kaart zal vast uitbundig bewonderd en zeer gewaardeerd worden. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem geweldig!! Dank je voor het meedoen bij ons van K&K. Wij zijn dit jaar ook 35 jaar getrouwd en als ik dit lees denk ik: mevrouw...ja dat ben ik in jouw ogen misschien ook wel, hihihihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, was für eine tolle Karte, traumhaft schön.
    Liebe Grüße helli

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Coole Karte.
    Danke für Deine Teilnahme an der 113. Fadengrafik- Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, what a beautiful birthday card! I love the violet shades and how your stitching fits perfectly to the patterned paper. I also like the spring flowers you added. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn!
    Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What an amazing card. Thank you so much for joining our Challenge at http://fadengrafik-challenge.blogspot.de/

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!