dinsdag 5 mei 2015

kaart met vogel


wat een leuke reacties op mijn nieuws van gisteren! 
Ik popel om aan de slag te gaan...maar helaas lig ik met griep op bed :-(.
Vorige week al snipverkouden en dan doorlopen (waarom zou je gaan liggen als je nog op je benen kunt staan!?), maar dat was niet zo slim.
Nu maar even uitzieken en hopen dat het snel opknapt want eind van de week gaan we nog een paar dagen weg saampjes.

Vandaag een borduurkaart die al een tijd stond te wachten om geplaatst te worden.
Ik heb het borduursel rondom uitgeknipt en er een glimpapier achter geplakt zodat de kaart wat vrolijker is.
Nog een bloem en strik en de kaart staat al bij de buurman te pronken.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

13 opmerkingen:

  1. Hoi joanne. Beterschap. Je kaart is prachtig. Wat een een supermooi patroon en de vogel past perfect. Groeten
    Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joanne beterschap, leuk borduurkaartje met een mooi motief...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    ik las even terug, wat leuk!! Gefeliciteerd met je DT schap. Je gaat daar vast veel plezier aan beleven.
    Je kaartje van vandaag is ook weer mooi. Ik blijf dat knap vinden! Zo'n patroon borduren.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze kaart prachtig gecombineerd met alle leuke details in de juiste kleurtjes Joanne....schitterend kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Joanne...prachtig geborduurd en het leuke vogelplaatje paster perfect bij...
    Doe maar lekker uitzieken hoor....van harte beterschap ermee....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    wat een leuk idee om de kaart uit te knippen, prachtig geborduurd, lief plaatje, een mooie kaart.
    en nu lekker uit zieken,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,

    Het is weer een beauty. Gefeliciteerd met de DT schap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is er weer één om door een ringetje te halen.
    Leuk dat het groene van je achtergrondpapier weer terug komt in je borduurgaren.
    Heel veel beterschap. Hopelijk ben je snel weer de oude.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joanne, nog gefeliciteerd met je nieuwtje en ik hoop dat je snel weer opknapt. Je geborduurde kaart is een plaatje, complimentjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joanne, he he eindelijk je blog kunnen vinden! Ben volger geworden, kan ik buiten je werk in ons design team, je andere prachtige kaarten bewonderen!
    Beterschap!! Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte beterschap Joanne.
    ik ben ook behoorlijk ziek geweest van de griep en je bent er niet 123 vanaf hoor.
    Je kaart is prachtig, mooi geborduurd , dat is aan jou wel toevertrouwd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is weer super leuk Joanne!! Mooi geborduurd...
    Beterschap met je griep ik hoop dat je vlug wat opgeknapt bent.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!