dinsdag 26 mei 2015

feestelijke taart


Vandaag laat ik jullie deze gezellige taart zien! Het idee heb ik een keer op iemands blog gezien, maar bij wie....??

Het zijn 3 ronde kartonnen doosjes van de action. Die heb ik versiert en vervolgens op elkaar geplakt. De doosjes kunnen allemaal open, dus die heb ik gevuld met lekkere chocolaatjes.


Ook heb ik weer eens een pons gepakt om bloemen te maken.
Soms heb ik al zoveel ideeën in mijn hoofd en op mijn bureau liggen, dat sommige technieken een tijdje niet uit de kast komen.

Het is natuurlijk weer leuk om jullie reacties te lezen. Ik lees ze elke keer weer met veel plezier!

Deze taart wil ik mee laten doen bij de challenge van anreda, waar bloemen gevraagd worden.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, kleurrijke creatie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie creatie Joanna, kan heel wat lekkers ingestopt worden, jammie jammie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie,Joanne. Mooi afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh....wat MOOI Joanne.....prachtig en dan zit het nog vol met lekkers ook .....mmmmm!Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer prachtig gedaan, Joanne.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,
    dat heb je mooi gemaakt, ik zag dat idee ook ergens, weet alleen niet meer waar, je hebt ze mooi gepimpt en afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en lekkere taart heb je gemaakt. Leuk idee met de 3 ronde doosjes ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohw, wauwie. Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt.
    Lekker vrolijk!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg gaaf! Het ziet er meteen heel feestelijk uit. En als je dan weet dat er chocolaatjes in zitten......Mmmmmm..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal super Joanne!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een feestelijke creatie, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gepimpt en wat een leuk effect! Mooie kleuren zo bij elkaar; die bloem bovenop vind ik een juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!