zaterdag 16 november 2013

Niet te snel balen....


Hallo mede-blogger,

Wat een leuke reacties op mijn vorige kaart!
Het is zo leuk dat je bij elkaar inspiratie op kunt doen!

Vandaag een kerstkaart. Dit borduurpatroon stond in een hobbyjournaal en vind ik erg mooi. Alleen kwam ik er onder het borduren achter dat ik niet voldoende van dezelfde kleur rood garen had... Balen! Dus ik heb een paar stukjes met groen garen geborduurd en eigenlijk vind ik het uiteindelijke resultaat ook wel leuk.
Zo zie je maar... niet te snel balen!

Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze echte kerstkaart vinden!?

Fijn  weekend!

Groetjes,
Joanne

10 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,
    Staat juist heel leuk, de 2 verschillende kleuren, een schattig kaartje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, het is dat je het schreef ik dacht dat het zo hoorde. Alles kan he. Je hebt helemaal gelijk. Je kaart is mooi geworden. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,

    Mooi borduurpatroon en als je niets gezegd had dan zou ik denken het is normaal, je kaart is inderdaad geweldig.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleuren kunnen toch prima zo, mooie kaart !
    Gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Joanne...wat een geduld zit hier weer in. Top!
    Je moet meedoen met het borduurblog van Corrie en Cindy...dat wordt zeker een prijs.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart prachtig Joanne, als je niets had gezegd was het ons niet eens opgevallen dat je niet genoeg garen had, ik vind je kaart juist mooi zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig, wat hierboven staat klopt. Het was niet opgevallen als je het niet geschreven had.
    Het is een heel leuk kaartje en rood en groen doet het natuurlijk altijd goed met kerst.
    Groetjes en en fijne zondag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach kijk nou toch....wat een lieve kaart zo met die vogeltjes....erg leuk gecombineerd met het geborduurde....en rood of groen....het kan allebei!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig je kaartje Joanne, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!