woensdag 1 mei 2013

Bedankt



Hier gaat het elke keer iets beter, al is het met ups en downs.
Ik kan mezelf in ieder geval weer redden, weer wat lezen in bladen en af en toe even achter de laptop.
Verder is het nog veel rusten en liggen.

Omdat ik wist dat ik de eerste week niks zou kunnen en mijn man gewoon naar het werk moest, heb ik mijn zussen en moeder gevraagd of ze een dag wilden komen zorgen. Dat zijn uiteindelijk 2 weken geworden.
Nu is mijn man heerlijk 2 weken vrij!
Natuurlijk hoort er een leuk bedankje bij. Ik heb de favoriete snoeperij gekocht, deze leuk verpakt en er een kaartje met een mooie roos bij gemaakt.

                                                      

Tot de volgende blog!
Ik heb nog een paar kaarten klaarstaan die ik jullie kan laten zien..


groetjes,
Joanne

ps. ik heb geen ooglidcorrectie gehad... De operatie heeft iets hoger plaatsgevonden, namelijk ter hoogte van mijn wenkbrauwen. De spanning van de spier aan de linkerkant was te groot, waardoor deze op de zenuw drukte en dit veroorzaakte dagelijks hoofdpijn/migraine. Voor de symmetrie moest de spier aan beide kanten geklieft worden.


8 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,
    wat een lieve bedankjes heb je gemaakt! Fijn dat je familie zo in kon springen. Gelukkig dat het elke dag wat beter gaat. Wat een toestand zeg, na de operatie! Doe maar lekker kalm aan en laat Jan je maar goed verwennen. Heb je straks genoeg energie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    Gelukkig dat het weer wat beter gaat, heftige operatie heb je gehad..lekker rustig aan doen, nog een poosje..
    Leuke bedankjes heb je gemaakt..en wat fijn dat je familie je lekker kwam helpen..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt alsof je die operatie maar even is, niets is minder waar. Een voorspoedig herstel gewenst en je hebt lieve bedankjes gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig gaat het iedere dag weer een stukje beterder Joanne en nu is ja man heerlijk 2 weekjes vrij, heerlijk. Wat een prachtige bedankjes heb je gemaakt, ziet er heel leuk uit. Sterkte meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig gaat het de goede kant op Joanne, elke dag word het beter moet je maar rekenen, je hebt mooie bedankjes gemaakt voor een ieder die je terzijde staat.
    Prachtig gebaar.
    Lieve groetjes. Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Joanne, wat een lieve bedankjes heb je gemaakt voor je helpers in nood. Hopelijk heeft de ingreep geholpen en ben je van je hoofdpijn verlost, het klinkt best wel pijnlijk, het beste ermee, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie cadeautjes heb je gemaakt...fijn dat je zo goed geholpen bent. Beterschap meis!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zo heerlijk geholpen ben. Tja, zo'n operatie valt niet mee.
    Maar je heb prachtige cadeautjes voor je moeder en zussen gemaakt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!