maandag 21 januari 2013

Feest!


Zie dat er niet heerlijk uit? Afgelopen weekend was ik jarig en ik maak graag van die gelegenheid gebruik om taarten te bakken. Een heerlijke chocolade-advocaattaart, worteltaart en een appeltaart! Iedereen heeft er lekker van gesmuld!
Vanmorgen heerlijk aan het kaarten maken met allemaal nieuwe spullen en natuurlijk werd dat een feestelijke kaart!



De basis is een paarse kaart. Daarop een witte waar ik met verschillende vrolijke kleuren op geborduurt heb. Een gezellig stippelpapiertje, met een heerlijk gebakje!
Nog even afgemaakt met 2 bloemen en 4 vlindertjes.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,

    mmmm..dat zijn lekkere taarten ziet er heerlijk uit en ..je kaartje is ook weer leuk met het borduursel en..oh ja..nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag..
    liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joanne,nog proficiat met je verjaardag!! Mooie kaart met dat borduursel leuk afgewerkt..

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag,
    je kaartje is zeker feestelijk, leuk borduurtje.
    Je taarten zien er echt verrukkelijk uit, wowww
    je eetbare creaties, krijg er haast trek van.

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joanne en wat ziet dat er overheerlijk uit, jammer dat je het niet door lijntje kunnen frutten LOL, het water loopt me in de mond. Ook je kaart is een echte feestelijke geworden, leuk als je gelijk met je nieuwe spulletjes aan de slag kan, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Joanne,
    nog van harte met je verjaardag! Die taarten zien er wel heel erg lekker uit zeg! Dus jij houdt ook van bakken?
    Je kaart is leuk zo met die cupcake en het stippeltjespapier.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Je bent op meerdere fronten creatief en natuurlijknmoet je dan een beetje in stijl blijven. Mooi gedaan.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat heerlijk dat je zo goed taarten kan bakken. Een appeltaart lukt me nog wel, maar verder heb ik nog nooit iets geprobeerd haha Je kaartje is helemaal in stijl. Erg leuk!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Joanne,

    Via GerJanne ben ik op je blog terecht gekomen en je maakt mooie kaarten en zo te zien ook lekkere taarten! Nog gefeliciteerd met je verjaardag....en ik ga ook volger van je worden hoor!

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Joanne, pfff krijg er gewoon trek in in die heerlijke taarten die je gebakken hebt, ziet er mjammie uit net zoals je kaartje, helemaal leuk.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joanne,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke kaart en wat een heerlijke taarten heb gemaakt.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooo lekker zeg!! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joanne! Ik wens je een nieuw jaar vol geluk en liefde. Je hebt een hele leuke bijpassende kaart gemaakt, superleuk!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!