donderdag 12 december 2019

Kerst


Dankjulliewel voor jullie reacties om mijn 'pons'kaart.
Vandaag een kaart met borduursel.
Het borduursel heb ik uitgeknipt en wat kleur gegeven rondom. Dit vervolgens op lichtblauw papier en daarna op een donker blauwe kaart.
Het plaatje op een donkerblauw papier geplakt, zodat je een kader krijgt. 
Vervolgens het hert er voor en een ster die staat te schitteren.

Deze kaart doet mee aan de uitdaging van het steelsteekje.

vanmiddag een start maken met het kerstkaarten schrijven. Ik vond het maken leuker geloof ik :-S.

Groetjes,
Joanne

17 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart is het geworden.
    Leuk patroon heb je gebruikt.
    Succes met het schrijven, dat is altijd een hele klus.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Joanne.
    Mooie afbeelding, een prachtig borduurwerk en het houten hertje en de ster zijn hele leuke details.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geborduurde kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijntjes en heel sfeervol deze mooie kerstkaart Joanne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Schattig met het houten hertje ervoor en een prachtige ster.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi dat je om de geborduurde rand heen geknipt hebt. Mooi accent.
    Ik maak ook liever kaarten dan alles rondom het versturen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, mooi geborduurd en leuk dat rendier ervoor!
    Ik maak de kaarten ook liever dan dat ik ze schrijf.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart Joanne, ik maak ze ook liever dan ik schrijf. Fijn dat je mijn kaart ontvangen hebt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje. Mooi geborduurd en mooi samengesteld met het plaatje, hert en de ster.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Joanne. Mooi patroon leuk uitgeknipt en dit plaatje past er heel mooi bij. Een toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Joanne! Ik blijf het zo knap vinden dat borduren op kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo vind ik borduurkaarten zo mooi! Je maakt het speels door het inkten, het hertje en achtergrond. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje met prachtig borduurwerk. Met het hertje en de ster heb je hem helemaal afgemaakt. Mooi kaartje met de ponsen en het gekleurde papier, eens helemaal wat anders.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig geborduurd kaartje, Joanne!
    Net een schilderij op deze manier, heel leuk.
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 19!
    Ik begin zo meteen aan het kaarten schrijven, zin nee, ik heb de griep:( Moet wel gebeuren, want de post is nogal traag heb ik gemerkt.
    Fijn weekend verder, liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!