zondag 1 december 2019

Challenge Cheerful sketches


Daar zijn we dan met een nieuwe sketch voor de december challenge bij cheerful sketches. Een sketch waar iedereen volgens mij wel iets moois mee kan maken.


Ik mocht een kaart maken met deze leukerd van Bugaboo. Dit keer heb ik met twinmarkers gekleurd van de action. Dat is wel even iets anders dan derwent potloden. Je kunt niet zo makkelijk herstellen als je een foutje maakt. De achtergrond heb ik ook gekleurd en dat vond ik te veel aanwezig. Met zilverinkt heb ik het nog een beetje bewerkt zodat het kuiken er wat meer uitspringt.

Doen jullie weer mee aan deze laatste uitdaging van 2019?
Kijk snel op het blog van cheerful sketches voor meer inspiratie.

groetjes,
Joanne

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor de nieuwe uitdaging.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk met die knalgele schaatser Joanne! Ja potlood of marker is een héél groot verschil maar ziet er goed uit!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat springt de leuke Bugaboo vogel er goed uit! Supertoffe kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winterse kaart heb je met deze digi gemaakt. Mooi mal ook gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren springen er wel echt uit, heel mooi gedaan. Ook de sketch is weer super
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je inspiratie kaart is geweldig mooi. Super leuke digi is dat!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!