donderdag 30 augustus 2018

uilen


Ook ik kan meedoen met al die mooie kerstkaarten vandaag.
Deze stond nog in mijn mapje met 'niet geplaatste kaarten'.

Vandaag hoop ik weer even te freubelen. De inspiratie is er, maar of de energie er ook is....

Eerst even hondje uit laten en een paar kaarten op de bus doen.
Helaas moesten er weer 2 postzegels op. Hebben jullie ook meestal dat je net 2 of 3 gram erboven zit? Als je nou voor 1 postzegel 25 gram mag versturen dan zou het meestal wel lukken.

Fijne dag!

groetjes,
Joanneui

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Joanne. Leuk borduurtje erbij van de uil. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Joanne.
    Mijn kaarten zijn ook meestal nét te zwaar, maar dat komt dan vaak door de envelop (denk ik).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je om te showen.
    Leuk met het borduurtje erop.
    Mijn kaarten zijn ook altijd te zwaar, maar met 25 gram ga ik het vaak nog niet redden ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart Joanne
    Groetjes uit Engeland,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Joanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk met het geborduurde uiltje erbij! Ja, dat is een goed idee, 25 gram...ik heb dat ook heel vaak, net een paar gram te veel. Dan denk ik: had ik er nu maar meer op gedaan....
    En al een aanbetaling gedaan. Heb je lekker lang voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kerstkaartje voor deze donderdag Joanne...
    fijn dat weer wat opgeknapt bent


    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart!!
    Dat geborduurde uiltje!!! Geweldig.
    Hahaha gebeurt mij regelmatig en inderdaad 1 of 2 gram te veel.


    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb even terug gelezen op je blog. Wat heftig, borstontsteking. Ik weet hoe pijnlijk dat is. Je kaartjes zijn prachtig, net als deze met de uiltjes. Met mijn inktkaartjes redt ik het net. Dan zit ik op 20 gram maar de gewone kaarten zijn vaak te zwaar. Ik probeer er wel vaak om te denken. Met in het achterhoofd dat de prijzen weer omhoog gaan van de porto. Eigenlijk is het niet leuk meer.
    Een hele fijne zondag gewenst, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart met de uiltjes!
    Ook je borduur uiltje zo schattig :)
    Je weet dat ik Steelsteekjes Challenge blog beheer, en ik loop momenteel ook tegen de hoge kosten aan. De winnaar krijgt een pakketje en de top 3 een kleinigheid.
    De dame achter loket zei me al wordt nog duurder :(
    Ik vind het zo leuk een challenge blog,dat ik het blijf doen. Echte post is toch veel leuker dan mail!!!
    Fijne dag en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!